Skip to main content

تاسف و همدردی و نگرانی های

تاسف و همدردی و نگرانی های
Anonymous

تاسف و همدردی و نگرانی های روحی روانی ما بجای خود ولی همه این ها گناه اصلی حزب توده را پاک نمیکند .دفاع از ارتجاع سیاه و دشمنی با ازادی و ازادی خواهان و پشت گوش انداختن انتقادهای دوستانه و تفاله خواندن منتقدین حزبی.محکومیت زندانیان توده ای در لیست بالا به بیش از 150 سال زندان میرسد.همه این افراد کارشناس و دارای تخصص وهمه در ادارت دولتی لشگری و کشوری نظام گذشته دارای کار و خانه و زندگی بودند. وعده دروغیتن بهشت سوسیالیسم همه این افراد را به زندان ومیدان تیر و در بدری و مهاجرت اجباری و تبعید برد.مسئول نخست این همه فجایع و جنایت خود حزب توده است . بر خلاف نظر نویسنده محترم که نوشته اند (حزب توده به استفاده از خشونت در امور سیاسی باور نداشت،).

حزب توده خود مروج خشونت و انقلاب قهر امیز در ایران بود. اسناد دفاع از احکام دادگاههای انقلاب دفاع از شرورترین اخوندهای مرتجع مانند خلخالی و خمینی در صفحات روزنامه مردم هر روز در ان دوران سیاه وجود دارد.
رهبری حز ب توده هزاران انسان پاک و شریف را با سیاستهای خود به قعر جهنم اسلامی فرستاد.جائی برای شکایت خود کرده نیست و حزب توده نه طلبکار بلکه بدهکار و مجرم و محرک اصلی این همه جنایت در ایران است.
این مطلب را نمیتوان پذیرفت که حزب توده در مقام شاکی به تاریخ معرفی شود بلکه حزب و رهبری در صندلی اتهام نشسته اند.