Skip to main content

حمله پ ک ک به دفتر جبهه

حمله پ ک ک به دفتر جبهه
Anonymous

حمله پ ک ک به دفتر جبهه تورکمان های عراق+تصاویر
Çərşənbə, 04.08.2015 05:45
گوناز تی وی: اعضای گروه تروریستی پ ک ک به دفتر جبهه تورکمان های عراق در شهر "کیفری" حمله کردند.

به گزارش گوناز تی وی، روز گذشته اعضای گروه تروریستی پ ک ک به دفتر جبهه تورکمان های عراق در شهر تورک

مصطفی.آ از فعالین تورکمانهای کرکوک در گفتگو با سایت گوناز تی وی در شرح رخداد این حادثه گفت:" اعضای حزب "ی ک تی" (حزب اتحاد وطنی کردستان) که در شهر کیفری تظاهرات ضد دولتی به راه انداخته بودند، در مسیر تظاهرات به یکباره به دفتر جبهه تورکمان های عراق در این شهر یورش برده و پرچم تورکمان ائلی عراق را به پایین کشاندند".

مصطفی.آ افزود:" این افراد رابطه نزدیکی با گروه تروریستی پ ک ک دارند و از حمله های هوایی اخیر ارتش تورکیه بر مواضع پ ک ک در

مصطفی.آ افزود:" این افراد رابطه نزدیکی با گروه تروریستی پ ک ک دارند و از حمله های هوایی اخیر ارتش تورکیه بر مواضع پ ک ک در شمال عراق ناخشنودند و به همین دلیل تورکمانهای عراق را مورد هدف قرار می دهند".

این فعال تورکمان بیان داشت:" ارشاد صالحی رئیس جبهه تورکمان های عراق ضمن محکوم کردن این حمله، گفته که، در مقابل این عمل ساکت نخواهند نشست".

به دنبال حمله به دفتر جبهه تورکمان های عراق، نیروهای مسلح تورکمان از مرکز استان دیاله به شهر کیفری عازم شده و برای تأمین امنیت اعضای جبهه تورکمانها در ساختمان دفتر مسقتر شدند.

لازم به ذکر است جلال طالبانی رئیس جمهور پیشین عراق یکی از اعضای اصلی و عضو مؤسس حزب "ی ک تی" (حزب اتحاد وطنی کردستان) عراق میباشد

http://gunaz.tv/?id=2&vmode=1&sID=83081&lang=2&vmode=1