Skip to main content

جناب ایستا شماها تصورتان

جناب ایستا شماها تصورتان
Anonymous

جناب ایستا شماها تصورتان براین است که باید ثابت کنید بر دیگر ملتها افزل هستید و حالا هم مدعی هستید که خط عربی را قرض نکرده اید و از اول مال شما بوده است!!!! با قبول این واقعیت که تمدن فعلی دستاورد تلاش و مبارزه همه انسانهای کره زمین در چند هزار سال اخیر است و کله ملت فارس دو برابر کله دیگر ملتها نیست مشکل حل میشود.
اصولن شیوه نوشتاری با استفاده از الفبا در پروسه تکاملی خود از طریقه نگارش هیروگلیفی مصری, برای اولین بار توسط سومریها ابداع شد که به خط میخی معروف است. بسیاری ازسومریها ی بین النهرین نهایتن در اکدیهای سامی (اجداد اعراب و آرامیهاو آشوریها) حل شدند و سامیها خط آرامی و عبری و عربی را در ادامه پروسه تکاملی خط ابداع کردند. مسئله به همین سادگیست. این نظر اثبات شده زبانشناسان مطرح دنیاست. می فرمائید اینهمه زبانشناس صاحب نام ,

حالاکه این مقاله منتشر شده باید مدارک تحصیلیشان را در کوزه بگذارند؟!!!! باور کنید این مقاله همانند تاریخ پارس از منظر رسمی سیستم ایرانی, از محدوده زبان فارسی آنطرفتر نخواهد رفت چراکه هدف سیاسیت نه لینگویستی . خوانندگان مقالات از این نوع تنها شما وما هستیم وخواهیم ماند.
بارها اشتباهات فاحش دکترهای تاریخ و ادبیات از دانشگاههای ایران را -که عمدتن ناشی از الوده بودن سیستم آموزشی ایرانی به فارسیسم است- بکمک اینترنت در همان جمع بسادگی ثابت کرده ام. در یک مورد خاص دکتر تاریخی از دانشگاه تهران در جمعی خصوصی, داد سخن از کورش و حقوق بشر آن سر داده بود و اینکه چگونه اجداد ترکان بیابانگرد یعنی ماساژتهای وحشی او را در کرانه های جیحون سر بریدند . جمله آخر را از هرودوت نقل میکرد. بی درنگ لپ تاپ صاحب خانه را قرض کردم وترجمه انگلیسی کتاب clio تاریخ هرودوت را(فرمت pdf )دانلود کرده بکمک جستجوگرداخل متن Find متون با کلمه ماساژت را یافته و مطالعه کردم. بعد از 10 دقیقه به استاد!!!! نشان دادم که جیحون نبود و ارس بود یعنی اجداد ترکان در کرانه های ارس میزیستند و طبق متن کورش وحشیانه کشتار میکرد و سخنان تومریس ملکه ماساژتها مبنی بر اینکه " ای شاه پارس به حاکمیت انسانها بر سزمینهای خود احترام گدارده و از سرزمین ما سالم خارچ شو " بیشتر حقوق بشریست تا عمل کورش. آقای دکتر با بیان اینکه یونانیها دشمن ما بودند و هرودوت جیحون را با ارس اشتباه گرفته!!!! جوابی نه در حد یک دکتر بلکه یک فرد عامی به من دادند!!!! من هم به احترام صاحبخانه کوتاه آمدم. بعد ها در کتاب هرودوت دیدم که از سرچشمه , آبریزگاه و مردمان اطراف ارس به تفضیل نوشته است و اطلاعات جقرافیائیش بی نقص بوده.
در مایکروسافت ویندوز شما براحتی میتوانید کیبورد دلخواه خود را طراحی کنید. برای سرعت تایپ من کیبورد خاص خودم را درست کرده ام که E ئ و شیفت E ع است که بعضن این اشتباه تایپی و همچنین ت و ط و یا انواع ز رخ میدهد وحداقل این مورد خاص بدلیل رقص قلم خارج از نت نیست . هرچند بدلیل سه دهه زندگی در تبعید اشتباهات از این نوع در مورد کلماتی که دهه ها به چشمم نخورده اند رخ میدهد. اینهم باز از انواع عکس لالعملهای ایرانیست که برای زیر سوال بردن محتوای نوشتار به رنگ جوهر آن گیر میدهید و با این روش منطقی!!!!! آنرا رد می کنید!!!!! عزت زیاد.