Skip to main content

پاسخ تارنمای فرهنگ ایران به

پاسخ تارنمای فرهنگ ایران به
Anonymous

پاسخ تارنمای فرهنگ ایران به آقای حسین باقر زاده و آقای کیانوش توکلی
خلاف آنچه که آقای باقر زاده مدعی شده است در سایت فرهنگ ایران دوبار در نشانی های زیر اعتراض و پاسخ ایشان به آقای پرویز داورپناه درج شده است که می توانید مشاهده کنید و به نادرستی ادعای ایشان پی ببرید.
ایمیل آقای حسین باقر زاده به تارنمای فرهنگ ایران در اعتراض به مقاله آقای پرویز داورپناه
http://www.farhangiran.com/content/view/10013/58/
پاسخ دوباره آقای باقر زاده به آقای داورپناه
http://www.farhangiran.com/content/view/10016/58/
در آخرین ایمیلی که ایشان به سایت فرهنگ ایران فرستاده است ضمن ناسزا گویی علیه پروزی داورپناه و سایت فرهنگ ایران همان همان حرف های تکراری و بدون مدرک خود را بیان داشته و پاسخی هم از سوی ما دریافت کرده است که آن را عنوان نمی کند چون لابد به صلاح ایشان نیست که همان پاسخ را در زیر می آوریم :

آقای محترم ( حسین باقرزاده)
فحش نامه شما را خواندیم و برای این تراوشات فکری شما نه تنها ناراحت بلکه شادمان هم شدیم می دانستیم با چه کسی سروکار داریم ولی بیشتر از دیگران شنیده بودیم و جای تردید را نگهداشته بودیم سوابق درخشان سیاسی ! شما را همه می دانند و نیازی به تکرار نیست یکی از دوستان مکاتبات شما را با آقای سام قندچی فرستاد که علناً نوشته بودید به هیچ کس پاسخگو نیستید گویا شما هم مانند پیر و مرشد سازمانی که به آن وابسته بودید تنها در برابر خدا! پاسخگو هستید بنابراین بحث با شما معنایی ندارد و بیهوده است. در باره آن کنفرانس کذایی اسناد و مدارک موجود است و حتی شاهدی که ناظر هزینه سی هزار دلاری از سوی تیمرمن بوده هنوز زنده است و خود تیمرمن هم که رسماً در مصاحبه اش این را تاًیید کرده است. درباره پرداخت هزینه هتل و خوراک و حتی پول تو جیبی ها هم شاهدان هنوز زنده اند.

به نظر می رسد که نگرانی آقای حسین باقر زاده از این است که برخی مسائل پشت پرده که بیشتر در رابطه با پول های پرداختی از سوی دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل و روابط پنهانی با عناصر وابسته به بیگانگان به برخی از مدعیان اپوزیسیون ایران مطرح شود وگرنه ایشان بهتر از هر کسی می داند که چه کسی هزینه های رفت و آمد، اقامت در هتل، اجاره سالن کنفرانس و خورد و خوراک ایشان و برخی شرکت کنندگان را پرداخته است.
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
داوری با مردم است.