Skip to main content

جناب ایستا ازغرور کاذب در

جناب ایستا ازغرور کاذب در
Anonymous

جناب ایستا ازغرور کاذب در عذابید. شما تنها نیستید. بسیارند همانند شما که هم از کم سوادی و هم از خود بزرگ بینی رنج می برند. مقصر شما نیستید بلکه ممیزی های شیخ و شاه هستند که با سیستم های فضاحتی- فقاهتی, حدود فضای عمومی و منابع اطلاعاتی زبان فارسی را چنان تنگ کرده اند که استاندارد افکار و رفتار شکل گرفته در حوزه آن بسیار پایئن است . پیشنهاد میکنم همانند روشنفکران آگاه فارس یکی از زبانهای مطرح اروپائی و ترجیحن انگلیسی را فرا گرفته و خود را از گزند اسیبهای جبران ناپذیر منابع بشدت آلوده برهانید و در کدهای اخلاقی -رفتاری خود تجدید نظر کنید.
فردوسی زبان فارسی شما را نجات داده ولی این دلیل بر این نیست که چشم به ضد ترک و ضد زن و ضد عرب بودنش ببندید و بدتر از همه به ما دیکته کنید که از او به نیکی یادکنیم.

نگاهی دوباره به کامنتهایتان بیاندازید. سطح نوشتارتان بازل و تقریبا هم تراز با ادبیات کوچه و بازار است و با وجود سادگی مفرط باز اغلاط گرامریش کم نیست.
ادب حکم می کرد که شما را بیسواد خطاب نکنم اما چاره ای نداشتم چرا که شما اصرار در رفتار اشتباهتان دارید. برخورد قضاوتی و تحقیر انسانها و خود برتر بینی نشانه عقب ماندگی فرهنگیسیت.