Skip to main content

من از نیروهای چپ که در اینجا

من از نیروهای چپ که در اینجا
Anonymous

من از نیروهای چپ که در اینجا و آنجا در دهان ها میگردد , تنها کومونیستهارا می توانم تصور کنم که طیف وسیعی , البته نه همه شان, احتمالا چیز هائی در گذشته مطالعه کرده بودند ولی حالا تمام معلوماتشان زنگ و رست زده, زیرا: اینها آشنائی کامل به زبانهای زنده دنیا ندارند که معلوماتشان را بروز کنند و مجبور هستند ؟اگر بخواهند مطالعه کنند, از جزوه های گرد و خاک گرفته 60- 70 سال قبل باز کنند.
ازطرف دیگر , تاریخ هم گواه است , همین طیف از کومونیست ها که اظهار دموکراتی و روشنفکری و فضیلت میکنند, بایستی بدانند که همیشه در کنار حکومتهای دیکتاتور نژاد پرست و خونخوار تاریخ قرار گرفته اند, نمونه ای از آن

پیمان استالین با هیتلر را در تاریخ 23. ماه اوت 1339 نام برد وحمایت عده کثیری از کومونیستهای ایران از خمینی و همین امروز هم همکاری خیلی از این رفیقهای سیبیلی با سلطنت طلبها و پان ایرانیستها و هکذا حمایت بی چون و چرای کشورهای کومونیستی مانند چین, کره شمالی و ونوزئولا از ارتجائی و دیکتاتور ترین رژیم دنیا یعنی جمهوری اسلامی ایران.
من از آقای رازی در باره بنیاد افشار یزدی سئوال کرده ام و سئوالم را تکرار میکنم که در باره این بنیاد که , چه بوده , در اختیار یوزر های این سایت فرار دهد.