Skip to main content

ایا میراث داران شعار ملل

ایا میراث داران شعار ملل
Anonymous

ایا میراث داران شعار ملل تحت ستم مرده اند؟ چرا حزب توده مروج شعار خلقهای تحت ستم و تجزیه طلبی در این زمانه که اتش فتنه از سوی غرب و شرق و به بویژه دولت یهود میبارد سکوت کرده اند؟
من در این جا از وجدانهای توده ای میخواهم نظر خود را در باره تجزیه طلبان حرفه ای بیان کنند. و احساس مسئولیت انسانی کنند و منتظر دستورهای حزبی نباشند .در انتظار دستورهای رهبری حزب ماندن فاجعه 28 مرداد و جنایت سال 67 را بوجود اورد..توده های حزبی بدانند در همان سالهای 60 حزب توده تذکرات دوستانه ما را به هیچ گرفت و هزاران انسان قربانی اهداف واهی حزب شدند و اکنون هم اگر در برابرتجزیه طلب مقاومتی صورت نگیرد سوریه دیگری در انتظار ماست. اکنون در پشت ماسک ملل تحت ستم و ستم ملی و خلقی نه ساده لوحانی مانند لوائی بلکه سناتورهای جهانخوار امریگائی و لابی نیورمند یهود برای تجزیه

نه تنها ایران بلکه خاور میانه قرار دارند.در حقیقت این هشداری به مردم ایران است که جنگ در انتظار انهاست اگر خظر تجزیه ایران را جدی نگیرند. جریان چپ و تجزیه طلب با پشتیانی غرب از این برنامه دفاع میکنند و سازمانهای سیاسی ایرانی با سکوت خود و بی عملی اب به اسیاب حزب توده و تجزیه طلب و غرب میریزند.