Skip to main content

اگر تعدا د گشته ها و

اگر تعدا د گشته ها و
Anonymous

اگر تعدا د گشته ها و اعدامیان دوران رضا شاه و محمد رضا شاه را جمع کننیم بمراتب بسیارکمتر از کشته های رجوی در غروب جاویدان و یا تعداد اعدامیان نظام پلید دینی اسلامی در سال 67 است.درساال 58 بر اثر تحریک جریان چپ خوزستان در خطر تجزیه قرار داشت و به پایمردی مردم خوزستان توطعه چپ در نطفه خفه شد. شاملو که خود یک توده ای حرفه ای بود در پایان عمر از اینکه عمربرسر ارمان دروغین جوانی نهاده بود سخت پشیمان بود .
به دروغ گفته میشود که مللل غیر پارس تحیت ستم و فقط ملت پارس حاکم است نه عزیز جان انکه حاکم است دین اسلام یعنی هویت عرب و تشیع شاه اسماعیلی یعنی ستلط دینی ترکان است.
فاجعه کنونی ناشی از تسلط شوم فکری چپ در ایران پس از انقلاب اکتبر است. انچه چپ پس از سال 57 انجام داد جز جنایت علیه بشریت و همکاری با جلادن نظام اخوندی نامی دیگر ندارد .

شاید د رجبهه چپ افرادی مانند شادروان خلیل ملکی پیدا شوند و پرچم دروغین چپ را برای همیشه پائین بکشند . ستم کننونی که برمردم ایران میرود بدون اراد ه چپ غیر ممکن بود. کسانی که جوانی و دوران کهنسالی خود در دربدری و میدان اعدام و و
زندان سر گرده اند همه وهمه قربانی چپ در ایران هستند.سعادت مردم ایران در مرحله نخست بازجوئی و کیفر خاست و اساسن دوری از خود چپ است.