Skip to main content

کردها در ترکیه سالیان سال است

کردها در ترکیه سالیان سال است
Anonymous

کردها در ترکیه سالیان سال است که دارند با سیاست های ثانیه ای دولت ترکیه دست به گریبانند.چه در دولت سکولاری آتاتورک وچه در دولت هفت رنگ اخوان المسلمی اردوغان .در سال های اخیر ترکیه عثمانی همچون جمهوری اسلامی گام های بلندی در منطقه برداشتند که متاسفانه عایدی جز عوارض جانگداز فیزیکی برای آنان در بر نداشت.هردو نظام قید شده سوابق نسل کشی ایرانیان و ارامنه و آشوریان را در پرونده های خود محفوظ دارند.

کسیکه ملیت خودرا منطبق با ملیت ترکیه ی عثمانی می داند، برای ملت ایران غریبه و بیگانه است.اگر این شخص!خارج از ایران زندگی می کند،قاعدتا ملیت کشور دیگری دارد و طبیعی می باشد که در راستای منافع آن کشور تلاش داشته باشد.ولی اگر در ایران زندگی می کند و در راستای منافع کشوردیگری تلاش دارد، نام ناخوشایندی براوست.

کردهای مقیم در ایران و عراق و سوریه و ترکیه به صرف ایرانی بودن و داشتن همچنان ملیت ایرانی مورد حمایت همه ی ایرانیان می باشند.دشمنان داخلی ایرانیان،دشمنان آنان و دشمنان آنان در ترکیه ی عثمانی و سوریه و عراق ، دشمن ایرانیان محسوب می گردند.

دشمنان ملت ایران، همان کسانی هستند که منافع سازمانی و حزبی وکشورهای بیگانه را بر منافع ملی ایرانیان ترجیح داده اندو یا خواهند داد.

ما باید تمامی ایرانیان را فرزندان راستین ایران زمین محسوب کنیم، مگر آنکه "خود" خلاف آن را ثابت نماید.!

هموطنان گرامی جناب آقای خالد عزیزی،جناب آقای عبداله مهتدی،جناب آقای مصطفی هجری و...دیگر عزیزان ،شما نمایندگان یکی از اقوام کهن ایرانی محسوب می شوید که هنوز قسمتی از آن در جغرافیای سیاسی خاک وطن است و سه تکه از پاره ی تن آن دربین دیگر کشورها تقسیم شده است.
شما ها و دیگر نمایندگان قسمت های جدا افتاده تا زمانی که دنبال منافع ملی ملت ایران را مد نظر داشته باشید همواره مورد حمایت ملت ایران و فرزندان سلحشورو مبارزش،پیشمرگان خواهید بودوحافظ شما دعای خیرنیاکانیمان خواهد بود اما اگر بنابر منافع حزبی و سیاستمداران بریده از ملت ایران ، بخواهید عمل نمائید؛ علاوه بر از دست دادن پایگاه مردمی خود و همچنین پشتیبانی فرزندان سلحشورش؛ باید منتظر انشعابات پی در پی باشید.
pjk