Skip to main content

پژمان خان! همین ولیعهد سعودی

پژمان خان! همین ولیعهد سعودی
Anonymous

پژمان خان! همین ولیعهد سعودی درانگلیس چندین ویلای مجهز و کاخ شخصی داره، که تجهیزات وسایل امنیتی یکی از آنها به نوشته روز نامه های لندن سربه میلیونها دلار میکشه. چنین آدمهای نفت فروش، جهان وطنی هستند. وهمه جا قدمشان روی چشم کشورمیزبان می باشد. چون پول برای آنها مثل آب از زمین میجوشد، و حد و حسابی تو کار نیست. و سر به تریلیاردها میکشه. هفته گذشته یکی از نفت فروشان آل سعودی، بخش کوچکی از سواحل تابستانی موناکو (فرانسه) را با چندین ویلای مجلل وهتل باشکوه آن خریداری کرد، که موجب کنجکاوی مردم موناکو شد، و مردم عادی برای اینکه شاه نفت فروش صعودی را بتوانند برای یکباراز نزدیک ببینند، خبرنگاران شب و روز در کنار ساحل منتظر وی بودند. یکی از خبرنگاران از شدت بیخوابی غش کرده بود. در واقع دلارهای میلیاردی نفت، همه جا منزل دارد. و پول جهان وطنی است. چیزی که حضرت مارکس نیز،

در کتاب "کاپیتال" قبلا بدان اشاره فرموده اند. اما آنطور که من استنباط کردم، خانم هدایتی در معروضه خود نه از عشق زمینی و مورد اقتصادی، بلکه از یک عشق الوهیت و آسمانی بفرمان دل خویش به چنین ندای آسمانی قلبیش لبیک گفته است. زیرا آنطور که کم وبیش بگوش میرسد، ایشان یکی از خانواده های متموول هستند، و حتا در پارتیها و مهمانیهای آنچنانی رفت و آمد دارد، و الا از کجا خصیصه پاک عشقی ولیعهد را بدون حضوردر چنین مهمانی درقلبش خطور میکرد؟ شاید شاهزاده متوجه این عشق مکنون درقلب پاک خانم هدایتی نشده است. و شاید هم شده است و فرصتی دست نداده است که جرقه عشقشان شعله ور شود. بهر حال. اما عشق جانسوز است. و خداوند جلیل دامن کسی را گرفتار چنین شعله جانسوزی نکند. جناب محمد فضولی شاعرغزلسرا و شهیرآذربایجان میفرماید: " جان وئرمه غم عشقه کی عشق آفت جاندیر/ عشق آفت جان اولدوغو مشهور جهاندیر" ترجمه: ( جان برغم عشقی مده عشق آفت جان است ـ عشق آفت جان باشد و مشهور جهان است).
برای قلب عاشق ایشان اجر جزیل و صبر جمیل آرزو میکنم. ایشان با ابراز شجاعت زنانگی، و اظهارعشق خود، با بی باکی تمام پرچم فمنیسم و آزادی و دمکراسی را به تنهائی بر دوش کشیده است. و این مایه ارج و احترام است. و نوعی ذوب شدن یخ ذهن مردان دگم زده ایرانی که اغلبشان بتن آرمه است.