Skip to main content

سلام عزیزائلیار مسئله من

سلام عزیزائلیار مسئله من
Anonymous

سلام عزیزائلیار مسئله من این است امیدوارم بتوانم بدور از حب و بغض مطلبم را با این زبان الکن که به کسی هم بر نخورد برسانم نظرم را در مقابل هر نظر شما نوشته ام .
1-سیاست مذاکره در ترکیه درست بود ( موافقم)
2-دولت ترکیه این سیاست را به بهانه ی کمک به کوبانی ترک کرد و حملات خود را شروع نمود (یک ادعای پوچ و غیر مستند میباشد زیرا ابتدا پ ک ک تروریست توسط عوامل خود جو بلبشوری در ترکیه ایجاد کرد و در حالیکه میتوانست با گفتگو در کلیه رسانه ها بگوید که ترکیه در کوبانی کمک نمیکند و مردم مقاومت میکنند در صورتیکه خود میدانست که کلیه ساکنین کوبانی تخلیه شده اند و با کمک ترکیه به آنسوی مرز یعنی ترکیه رفته اند پس در صورت راه اندازی

گفتگو رسوا میشد پس باید جنجال راه انداخت تا حقانیت کاذب توسط این جنجال و تبلیغ جمهوری اسلامی توسط جمع آوری امضا برای شهر خالی از سکنه در حقیقت برای پ ک ک تروریست در مقابل داعش تروریست جمع کرد که افسوس ساده لوحان مانند رئیس نیا که به او بخاطر کتابهای تاریخش در خصوص آزربایجان احترام قائلم به دام میافتند و بی بی سی که خود میدانید چگونه حقایق را به نفع پان فارسیسم و متحدش تروریسم کردی وارونه میکند.)
3- کردها نیز متقابلا قاطی جنگ شدند. ( به 2 مراجعه شود )
4-هر دو حرکت به زیان هر دو طرف است و در نهایت جنگ سیاست درستی نیست. (موافقم )
5-دوستان آذربایجانی لازم نیست سنگ سیاست اردوغان را به سینه بزنند و از کشتار طرفداری کنند. جنگ در همسایه به زیان ماست. آنچه به سود ماست صلح است. (اگر منجر به تضعیف تروریسم شود تمامی آزادی طلبان و مبارزین راه مسالمت خواه راهشان گشوده تر میشود موافقم )
6- کردها نباید بیشتر در باتلاق جنگ فروروند- لازم است هرچه زود تر خود را بیرون بکشند. ( یوز فائیز )
7-بهتر است دست به دامن «میانجیگران با نفوذ داخلی و جهانی» شده به سیاست آتش بس و صلح بازگردند. ( با آزربایجانیهای جنوب برای این کار مذاکره کنند موافقم )
8-در جنگ حرکات هردو طرف غلط است و نباید « سنگ طرفداری» از این یا آن به سینه زد. ( چون همه چیز نسبی است لذا شروع کننده بار سنگین تری دارد موافقم )
9-آنچه به من آذربایجانی مربوط است صلح است نه جنگ.نباید کاسه ی داغتر از آش شد. (موافقم)
10-من آذربایجانی نوکر سیاست غلط اردوغان نیستم که از جنگ و کشتار طرفداری کنم. ( موافقم )
11-وظیفه ی جنبشهای رفع تبعیض در سطح منطقه و جهان حمایت متقابل مدنی برای مبارزات سیاسی ست. ( مراجعه شود به 7 موافقم)
12-جنگ دولتها ضد انسانی ست و عقل سلیم خواهان قطع آن است. ( خبط مسئله است دولت با پ ک ک تروریست در حال جنگ است )