Skip to main content

آقای اژدر بهنام که به

آقای اژدر بهنام که به
Anonymous

آقای اژدر بهنام که به ظاهرنگران رعایت قوانین در ایران گلوبال هستند چرا در موارد دیگر این نگرانی را به خرج نمیدهند؟ در مقاله ای که آقای محمدرضا لوایی منتشر کرده در آدرس: http://www.iranglobal.info/node/48336 تیتر اصلی نوشته کاملا عوض شده و تیتری که اصلا سازگاری با مقاله ندارد توسط آقای لوایی جانشین شده. آقای بهنام هیچ اعتراضی نکرده بلکه به آقای لوایی در انتشار کمک هم کرده! وقتی آقای توکلی متوجه میشود و به آقای لوایی اعتراض میکند آقای بهنام مینویسد:
"متنی که آقای لوایی بدون ذکر منبع منتشر کرده بودند، بخشی از مصاحبه "انتخاب" با آقای امیر احمدی بود. من متن کامل را جایگزین کردم.
تیتر اصلی آن در سایت "انتخاب"، "تاریخ ایران، باعث رشد "عقده حقارت"، "غرور کاذب"، و "توهم" در ایرانیان شده است!" می باشد." . آقای بهنام جواب دهند که چرا وقتی همفکرانشان تیتر عوض میکنند اعتراضی نمیکنند و تازه کمک

هم میدهند! ولی زمانیکه مقاله ای مخالف فکر آقای بهنام منتشر میشود ناگهان به نام حامی قوانین و حامی "تیتر" به میدان "مبارزه" میشتابند! تازه در مقاله آقای عباس جوادی که آقای کاوه جویا منتشر کرده اند تیتر اصلی حذف نشده بلکه تیتر دیگری هم که کاملا با موضوع مقاله منطبق است اضافه شده که همانطور که آقای جویا توضیح دادند مجاز است و در همه سایت ها رایج است. من فکر میکنم این قضاوت دوگانه آقای بهنام اصلا درست نیست و بهتر است ایشان بجای جنجال افکنی بحث نظری خودرا از راه درستش دنبال کنند.