Skip to main content

جناب ایستای گرامی،

جناب ایستای گرامی،
اژدر بهنام

جناب ایستای گرامی،
ایکاش پیش از اینکه احکامتان را صادر می‌کردید، اول توضیح را دقیق می‌خواندید و این زحمت را به خودتان می‌دادید که مراجعه‌ای هم به کامنتهای زیر مقاله مورد بحثتان بکنید. اگر به آنها دقت می‌کردید، می‌دیدید که همانطوری که توضیح داده‌ام، این آقای توکلی بود که به متن (و نه به تیتر) توجه کردند و اشکال آن را دیدند و من پس از جایگزینی متن، در کامنت خودم اشکال تیتر را مطرح کردم.
ولی چه می‌شود کرد؟ شما تصمیم گرفته‌اید که وقایع اتفاق افتاده را بر حسب نظر خودتان پس و پیش کنید و نتیجه دلخواه خود را بگیرید.
در مورد اینکه چرا من مسائل را با آقای توکلی از طریق کامنتها رفع و رجوع نکرده‌ و توسط تلفن و ایمیل این کار را کرده‌ام، فکر می‌کنم تقصیر خود شماست!
شما اگر در همان آغاز کار سایت، این دستور را صادر می‌کردید،

حسب امر شما و برای جلب رضایتتان، من و دیگر همکاران،به هیچوجه از ایمیل و تلفن و صفحه داخلی استفاده نمی‌کردیم و تمام کارهایمان را از طریق کامنت انجام می‌دادیم.
در ضمن، این را هم در نظر بگیرید که من دیگر مدتهاست که جزو گردانندگان سایت نیستم و تنها همکار جانبی آن هستم.
همانطور که پیش از این نوشته‌ام، اعتراض من به آقای جویا تنها یک کامنت بود و باقی کامنتها در دنباله بحثی بود که ایشان گشودند. این که من "در مورد مقاله آقای جوادی کامنت پشت کامنت" داده و از نقض قانون و نقض حقوق و... سخن گفته‌ام، یک شانتاژ است. کامنتهای بعدی بحث در مورد پاسخ غیرمسؤلانه آقای حویا بوده‌اند.