Skip to main content

برای پان تورکهائی کە قند تو

برای پان تورکهائی کە قند تو
Anonymous

برای پان تورکهائی کە قند تو دلشان آب شد و فکر میکردند با بمب باران 6 هوا پیمای اف 16 و کشتار مردم بی گناه و تروریسم کور دولتی با انداختن بمب توسط هوا پیما بر روی مردم و کشتن کودک و زن و پیرها و ویران کردن خانە و کاشانەی مردم کورد مردم کورد را بە تسلیم می کشانند برای رسیدن بە آزادی این سخنان پائین سخنان رئیس حزب فاشیستی م ه پ حزب راسیستی دولت باغچە لی است تازە این اول کار است تمامی سرزمین اشغال شدەی کوردستان توسط تورکیە زیر پای اشغالگران بە آتش فشان گداختە تبدیل خواهد شد و زمین زیر پای این اشغالگران آنچنان خواهد سوخت کە عبرتی برای تمامی اشغال گران بخشخای دیگر این سرزمین خواهد شد بە سخنان دولت باغچەلی رئیس حزب فاشیستی تورکیە در زیر توجە کنید

دولت باغچلی، رئیس حزب حرکت ملی ترکیه در اظهاراتی عنوان کرده است: مصیبت ترکیه را فرا گرفته است. روند مذاکرات صلح ترکیه را وارد یک ماجرای خونین کرده است. حزب کارگران کردستان (PKK) در طول روند مذاکرات صلح مسلح شده و به ماشین کشتار و خشونت تبدیل شده است. ترور بی رحمانه ترکیه را فرا گرفته است. ملت ترکیه در حال دادن تاوان سنگینی است. در یک ماه گذشته نزدیک به 57 پلیس و سرباز ترکیه در اثر عملیات نظامی پ.ک.ک کشته شده اند. مسئول تمام این کشتارها از یک طرف حزب عدالت و توسعه و از طرف دیگر کسانی هستند که از پ.ک.ک حمایت می کنند.
وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: دولت کنترل مناطق شرق و جنوب شرق ترکیه را از دست داده است. خون 57 فرزند این وطن را توافق های "اسلو تا امرالی" ریخته است. روند مذاکرات صلح ترکیه را با آغوش ترور کشانده است.
باغچلی تصریح کرد: توافق اوجالان – اردوغان در ترکیه باعث جنگ و خونریزی در کشور شده است. پ.ک.ک 78 میلیون شهروند ترکیه را هدف قرار داده است. برابری و موجودیت ترکیه به خطر افتاده است. افزایش عملیات نظامی پ.ک.ک که نمونه خشونت بار آن را در دیاربکر و سرت شاهد بودیم نشان دهنده عمق فاجعه در ترکیه است.