Skip to main content

خوابی که غربیها برای

خوابی که غربیها برای
Anonymous

خوابی که غربیها برای خاورمیانه دیده اند در حال عملی شدن است چه برای ترکیه و چه برای ایران. تجزیه ترکیه مثل تجزیه ایران مهمترین هدف غرب است. دلیل اصلی توافق هسته ای با ایران بخاطر بازگذاشتن دست دولت برای اجزای طرح قدم به قدم تجزیه است. دادن حقوق زبانی و آزادیهای اتنیکی به قومیتها از دستورات غرب است در ترکیه از مدتها پیش شروع شد در ایران نیز در حال اجرا هستند و جالب است اول از همه با کردها شروع کردند تا سریعتر کردستان بزرگ تشکیل شود. پافشاری دولت برمسایل قومیتی نیز در راستای زدوبندهای پنهان است
دولت ترکیه فهمید چه کلاهی برسرش گذاشته اند به همین دلیل شروع به بمباران کردها نمود. در حالیکه در ایران کسی نیست جلوی دولت را بگیرد.
داعش نیز دست ساخته غرب است برای رساندن سلاح به کردها و البته درگیر کردن ایران در جنگی دیگر به همین دلیل غربیها مدام می گویند تنها ایران از پس داعش بر می آید!!

البته غرب اجازه نمی دهد موضوع ترکها در ایران هیچوقت به سمت تجزیه برود چون موجودیت و امنیت ارامنه به خطر می افتد البته آذریها به عنوان پاشنه آشیل ایران خواهند بود و وسیله ای برای سرازیر شدن بودجه کشور به آن منطقه به قیمت نارضایتی مردم سایر مناطق.( رفتار دوگانه دولت با دریاچه هامون و دریاچه ارومیه شاهد این ادعاست)
امروز ترکها بیشترین منابع و امکانات کشور را در اختیار دارند. بودجه کردستان ایران از متوسط کشوری بالاتر است اینها سربازی فقط در منطقه خود می روند و بخاطر حفظ انسجام قومی اقامت مهاجر خارجی عراقی و افغان هم در آذربایجان و هم در کردستان و بسیاری مناطق قومی ممنوع می باشد ( در حالیکه بیشتر افغاانها ترک تبار و ترکزبان هستند و عراقیها نیز مخلوطی از کرد و عرب هستند همه در شهرهای فارسی زبان اقامت داده شده اند)