Skip to main content

یک پیشنهاد برای کمک به حفظ و

یک پیشنهاد برای کمک به حفظ و
Anonymous

یک پیشنهاد برای کمک به حفظ و سیانت از تجربه و آگاهی تاریخی خلق:
مدتیه اسماعیل یغمایی و همنشین بهار یه سری مصاحبه در مورد انقلاب ایدئولوژیک رجوی و بلاهایی که بر سر اعضا و هوادارای این سازمان در پشت دیوارهای دیکتاتوری صدام و سیم خاردارهای پادگان اشرف و باقی پادگانهای رجوی در عراق آوورده در سایت دریچه زرد منتشر می کنن , و بنظر میاد دارن سعی می کنن بار مسئولیت رجوی در این پلشتی ها رو کم و کمتر کنند.
http://www.hamneshinbahar.net/article.php?text_id=300

واسه همین تا جایی که دستگیر من شده اینها افراد و نظراتی رو که با خط مورد نظر خودشون نمی خونه به بهونه های مختلف که مثلاً فحش داده و یا تهمت دروغ به کسی زده بدنام و سانسور می کنن. و در این کارشون تا اونجا پیش میرن که مثلاً من رو از زبون یکی از افراد خودشون .... خطاب کرده و منتشر هم می کنن.

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1518213859461616716&postID=5674478814547066115&bpli=1

با این وجود من و بعضی افراد دیگه بنابر درک خودمون سعی کردیم اطلاعات غلط و تاکتیکهای غلطی رو که این دو نفر در تبرئه رجوی بکار میبرن تحلیل کرده و نشون سایرین بدیم، اما یغمایی با انواع دوز و کلک و با کمک پامنبری های سایتش من و ما رو مثل کفر ابلیس نشون میده تا کسی حتی حرف ما رو گوش هم نکنه. یه نمونه از حرفهای من در مورد بخش دوازدهم (بخش دوازدهم) این گفتگوها رو که یغمایی سانسور کرده و به دیگر کاربرای سایت طوری وانمود می کنه که من فحش دادم یا به کاربرای سایت اهانتی کرده ام رو واسه نمونه می نویسم.
"در مورد کرد کشی با وجود تشکر حبوش و صدام و گزارش آمریکا و عقل سلیم و...اسماعیل اگه قراره به حرف رجوی در مورد آووردن اتوبوس و نیروهای رژیم اعتماد کنه چرا وقتی به این نوع داستان سراییهای رجوی در مورد کارهای دیگه میرسه همه رو بعنوان حرف مفت رد میکنه؟!

رجوی همون کسی یه که واسه اینکه اعضا فرصت فکر کردن پیدا نکنن همه رو تا سرحد کوفتگی هر روز مشغول کارهای یدی میکنه و شب هم به گزارش نویسی و مغزشویی، شکنجه و طلاق و حوض و جاری و غسل و رقص و زندان و حکم اعدام دادن و آدمکشی آزاد کردن وادار می کنه! پس بعد همه این تجربیات انسانسوز از رجوی .... اگه فقط یه چیز بعنوان درس از شخصیتش بشه گرفت اینه که رجوی....هیچ ارزشی واسه حقیقت قائل نیس! پس بعنوان قاعده باهاس به همه ادعاهای رجوی با شک و تردید نگاه کرد! واسه اسماعیل متاسفانه انگار هنوز خیلی حصارها برپا هستند!



ضمناً واسه اینکه عده ای دیگه (بیش وکم از 2000 اسرای فعلی لیبرتی!)، هم بتونن آزاد بشن که بیان و حقایق پشت دیوارهای رجوی ساخته رو واسه خاطر نسلهای آینده انسان به اطلاع همه برسونند عرض میکنم: دوستان و رفقا مواظب باشید، در طی مدتی که سر همه ما با این مسائل (اگرچه خیلی مهم) گرم شده، رجوی.... واسه سوزندون مدارک زنده سر باقیمانده بروبچه های اسیر در لیبرتی رو زیرآب نکنه! با گفته های یغمایی و دیگرون حالا دیگه همه باید فهمیده باشن چرا رجوی اجازه نمیده بروبچه های باقیمونده از عراق خارج بشن!

رجوی واسه جلوگیری از بازاسکان اونها در کشورهای غربی در فیل هوا کردن بعد از کشتار اشرف یا چراغ خاموشش (با صدای خوش گفته و با گوش خودم شنیدم به خون همه جونهای شیفته و پرپر شده به دست رژیم سوگند) همه عالم وآدمی رو که به منویاتش تن نداده لعنت بر این و لعنت بر اون می کنه وبعد هم به اسرای لیبرتی میگه (هر جای دنیا که رفتید ملی، ملی-مذهبی، جداشده، مارکسیست منتقد و ....رو به سزای اعمالشون برسونید!)، تا دولتهای غربی بشنفن و از جنگ و دعوا و خودسوزی و .... بترسن و اون اسرا رو یه وقت به کشورهای نسبتاً آزاد غربی راه ندند! رذالت رو می بینین؟! واقعاً رذالت ناب رو می بینین؟!

با هرکس که میتونید در این مورد باید تماس بگیرین و نگذارین که قضیه از یادها بره چون از یاد رفتن اونها همون و از دنیا رفتن چند هزار آدم با گفتنیهایی مثل گفته های یغمایی و بقیه باشرف مونده های جدا شده از رجوی، هم همون!"
"

واسه همین از شما نقاضا می کنم از سایت خودتون به این مصاحبه ها لینک بدین و نظر کاربرها رو منتشر کنین تا بروبچه های آزاد شده از اسارت فکری رجوی بتونن به جنبه های مختلف کار رجوی و اون هم نه فقط از یه دید محدود پی ببرن. همونطوریکه که میدونین این کمکی به آینده فکری و اجتماعی جامعه ایران و بخشی از تاریخ انسان میتونه باشه.


مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
رفیق سائل.