Skip to main content

رسانه های تورکیه درباره ی

رسانه های تورکیه درباره ی
Anonymous

رسانه های تورکیه درباره ی داستان اسرار انگیز جاسوس آلمانی در پ‌ک‌ک نوشتند

گوناز تی وی : به ادعای رسانه های تورکیه چند جاسوس آلمانی در امر آموزش پ‌ک‌ک نقش دارند

به گزارش گوناز تی وی به نقل از رسانه های تورکیه یک جاسوس آلمانی که نقش آموزش نیروهای پ‌ک‌ک را بر عهده

رسانه های تورکیه درباره ی داستان اسرار انگیز جاسوس آلمانی در پ‌ک‌ک نوشتند


گوناز تی وی : به ادعای رسانه های تورکیه چند جاسوس آلمانی در امر آموزش پ‌ک‌ک نقش دارند

به گزارش گوناز تی وی به نقل از رسانه های تورکیه یک جاسوس آلمانی که نقش آموزش نیروهای پ‌ک‌ک را بر عهده داشت بر اثر حملات هوایی تورکیه کشته شده است و دولت تورکیه اجازه نداده است تا جنازه ی وی از این کشور منتقل شود

ادعا شده است که وی یکی از 7 جاسوس آلمانی برای آموزش نیروهای پ‌ک‌ک بوده است که در قندیل به سر می برده است.

رسانه های تورکیه ادعا کرده اند که جاسوسان آلمانی به همراه جاسوسان اسراییلی و نیز جاسوسان ایرانی در طول دوره ی مذاکرات صلح به قندیل رفته اند و جاسوسان ایرانی و آلمانی نقش آموزش نیروهای پ‌ک‌ک ، چگونگی ایجاد گفتمان سیاسی در پ‌ک ک ، چگونگی تبلیغات برای گروه ، آموزش نظامی و عملیات تخریب را به نیروهای پ‌ک ک آموزش داده اند.

گفته شده است که نیروهای آلمانی همچنین آموزش جنگ شهری را به نیروهای پ‌ک‌ک بر عهده گرفته اند.

جاسوس کشته شده ی آلمانی Kevin Joachim نام داشته که با اسم کد Dilsoz Bahar شناخته می شده است و تنها 22 سال داشته است

در پی مرگ این جاسوس دولت آلمان خواسته است تا این مامور خود را از طریق خاک تورکیه به اروپا منتقل کند که با مخالفت تورکیه مواجه شده است. دولت آلمان سر انجام تصمیم گرفته تا جسد وی را به سوریه و منطقه ی تحت کنترل پ‌ی‌د منتقل نماید و وانمود کند که این جاسوس یک جنگجوی غربی است که به صفوف پ‌ی‌د برای جنگ با داعش پیوسته است. اما این مساله لو رفت و تورکیه جلوی ورود وی را گرفت.

در پی این حوادث دولت آلمان مجبور شد تا جسد وی را به اربیل منتقل کند و از آنجا به اتریش و سپس آلمان نقل مکان دهد. وی در زادگاهش در شهر KARLSRUHE آلمان دفن شد.

گفته شده است که جاسوس های آلمانی بویژه در کمپ Kaletuka مشغول آموزش بوده اند و از سوی BND سرویس امنیت آلمان ارسال شده اند.

روزنامه های تورکیه ادعا کرده اند که این جاسوس های آلمانی در انتقال سلاحهای آلمان به پ‌ک ک که تحویل اقلیم کردستان شده بودند نقش داشته اند.

گوناز تی وی