Skip to main content

جناب ایستا ما در زیر مقاله

جناب ایستا ما در زیر مقاله
Anonymous

جناب ایستا ما در زیر مقاله دیگری صحبت می کردیم و متاسفانه شما جواب مرا در اینجا داده اید و من متوجه آن نشده بودم.
ظاهرا شما متوجه اصل موضوع نشده اید و یا اینکه اصلا نمی خواهید متوجه آن بشوید!
اصل موضوع دفاع من از نوشته های زهتابی نیست، من از نوشته های زهتابی دفاع نمی کنم، بلکه اتهام جعل است که شما، آقای کاوه جویا و جناب جوادی به زهتابی زده اید و هیچ سند و مدرکی هم ارائه نکرده اید!
دست آخر شما به یک مطلب از زهتابی استناد کرده اید که در بهترین حالت می توانیم بگوییم که آشنایی به زبان ترکی ندارید و یا از جایی، ترجمه غلط آن را آورده اید و اگر هم بدبینانه به ماجرا نگاه کنیم خواهیم گفت که شما برای اثبات جعل ادعایی خودتان، مطلبی از زهتابی را جعل کرده اید!
البته مسلما شما خوب می دانید که "تاریخدانان امروزی" با "تاریخدانان دوره اسلامی" زمین تا آسمان فرق دارند و کل موضوع را عوض می کند!

شما بهتر است بدون اینکه مرا به عنوان مدافع زهتابی قلمداد کنید و بخواهید مرا به دفاع از نظرات زهتابی بکشانید، جعل هایی را که زهتابی کرده است نشان دهید.
اینکه زهتابی بر اساس مشاهدات خود و یا با استناد به دیگران به این نتیجه رسیده است که اشکانیان هم ترک بوده اند، یک نظر است و نه جعل. جعل آن است که زهتابی هم مثل شما متن نقل قولهای خودش از دیگران را تغییر بدهد نه اینکه با نقل درست آنها به یک نتیجه غلط برسد.
من هم میدانم که زهتابی در کتابش مسائلی را مطرح کرده است که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد ولی اینها جعل نیستند. جعل، آن کاری است که شما کرده اید یعنی تغییر نوشته زهتابی.
مثلا زهتابی از قول علی پاشا صالح می نویسد که اولین زبانی که بشر به آن تکلم کرد، ترکی بوده است! و این حرف علی پاشا صالح را هم رد نمی کند.
خوب، من هم می دانم که این ادعای پوچی است. ولی جعل نیست.
لطفا اگر می خواهید بحثی بکنید، در اصل موضوع بمانید و ثابت کنید که زهتابی جعل کرده است. البته لازمه این کار هم این است که در نقل نوشته های زهتابی امانتدار باشید!