Skip to main content

آقای آهنگر گرامی باسلام،

آقای آهنگر گرامی باسلام،
Anonymous

آقای آهنگر گرامی باسلام، همونطوریکه خودتون میدونید سانسور و زندون و دار ودرفش سرنوشت همه آدمهاییه که دغدغه آگاهی و برابری دارن، بزرگتیرین جرم شما تا جاییکه من در دریچه زرد یدم گفتن حقایقی که به ذهنتون میرسیده بوده و از بابت این جرم بهتون تبریک میگم. واسه همین شما و من به چنان جرمی از سایت آقای یغمایی حذف شدیم و اگه مشت نمونه خروار باشه وقتی دست ایشون برسه یا توانش رو داشته باشن احتمالاً از صحنه بودن هم حذفمون میکرد یا می کنه! و یغمایی و همنشین بخوبی میدونن عاقبت سانسور قلم به اعدام صاحب قلم منتهی میشه!

تحریریه محترم ایران گلوبال و جناب توکلی بنظرمن عجیبه در طی چند سال گذشته (91 به بعد) که روشنفکرهای ایرانی با واهمه کمتری زندان و شکنجه و تحویل رژیم جنایتکاران دادن جدا شده های رجوی و آدمفروشیهای رجوی به صدام رو علناً محکوم کردن یه شبه کسانی که همیشه از کارهای رجوی در همه جا دفاع میکردن

تبدیل به منتقد رجوی شدن و در عمل نه تنها سرنخ همه جداشده های ناوابسته به رژیم جانیان حاکم رو هم بدلیل داشتن امکانات رسانه ای، صاحبنامی و غیره بدست گرفتن! بلکه خودشون رو تبدیل به زبون و بلندگوی دیگر هنرمندان و صاحبنامان جامعه تبعیدی هم کردن؟!

اگه به شیوه کار یغمایی، همنشین، مصداقی و ... نگاه کنیم میتونیم بگیم این دو سه نفر فعلاً تونستن اکثر اطلاع رسونیهای نیالوده به رژیم رو توسط خودشون کانالیزه کنن! حالا اگه این کانالیزه شدن رو کنار سانسور و تاریخنویسی سبک یغمایی-همنشین بذاریم و مثلاً بدونیم که یغمایی بعد از ترور شخصیت من از زبون احمدرضا نامی به من واسه خاطر یه انتقاد ساده به مصداقی در ملا عام میگه "کونی" و منتشر میکنه
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1518213859461616716&postID=23673662414162698&bpli=1
اونوقت میشه به این نتیجه رسید که این خفه کردن صدای منتقد به سبک رجوی بیدلیل نباید باشه!


من یادمه مهدی ابریشمچی در مقطع انقلاب ایدئولوژیک می گفت برخلاف انقلاب قبلی اینبار منتقد و مخالف رو هم خودمون میدیم تا کس دیگه ای نتونه (جریان دیگه ای نتونه) میوه انقلاب/قدرن/دولت/حاکمیت رو بچینه! حالا از شما سوال میکنم آیا این وضع خیلی شبیه همون سناریویی نیست که ابریشمچی ترسیم کرده بود؟

اما جدای از سناریوی بالا من فکر می کنم همه ما در مقابل تاریخ و حقیقت مسئولیم. لینک دادن از سایت خودتون به این مصاحبه ها در یوتیوب و نظر کاربرها رو منتشرکردن یکی از راههاییه که در ترویج حقیقت تا جاییکه می تونیم کوشش کرده ایم چون از این طریق برخلاف سیاست تک صدایی که اونها با حذف نظر مخالف می خوان پیش ببرن بروبچه های آزاد شده از اسارت فکری رجوی میتونن به جنبه های مختلف کار رجوی و دیگرا نی که به سرنوشت این نسل و تجربیاتشون بعنوان گذشته چراغ راه آینده علاقمندند اون هم نه فقط از یه دید محدود پی ببرن. همونطوریکه که میدونین این کمکی به آینده فکری و اجتماعی جامعه ایران و بخشی از تاریخ انسان میتونه باشه.

بر و بچه های اسیر لیبرتی یادتون نره.
مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
رفیق سائل.