Skip to main content

آقای آهنگر نقل قول فوق رو من

آقای آهنگر نقل قول فوق رو من
Anonymous

آقای آهنگر گرامی،
نقل قول فوق رو من در مقطع انقلاب ایدئولوژیک در یکی از سخنرانیهای ابریشمچی شنیدم. اگه بخاطر گذر زمان (تقریباً 30 سال) اشتباه نکرده باشم کتابچه کوچیکی (شاید به اسم انقلاب ایدئولوژیک سخنرانی ....؟ مطمئن نیستم) هم از اون سخنرانی منتشر شده بود که سپستر وقتی گرد و خاک اون فیل هوا کردن واسه ولی فقیه سازی رجوی .... کمی خوابید و من می خواستم در مورد برداشتهای خودم از این دوز و کلک بزرگ مطمئن بشم توی اون کتابچه هم همین مطلب رو خوندم.

البته افراد نزدیک به گروه رجوی میدونن که مدت کوتاهی پس از انجام این شعبده بازی و بخصوص بردن اکثریت اعضا و هواداران منتقد به عراق

دار و دسته رجوی اون کتاب رو هم مانند باقی نشریات و کتابهای اصلی و قدیمی سازمان جمع آوری و حتی در مواردی از افرادی خریدن و از صحنه عمومی حذف کردن و از اون زمان من دیگه اون رو در جایی ندیده ام. رجوی و گروهش وقتی مطمئن شدن دیگه اون کتابها در دسترس عمومی نیس بخشهایی از اونها رو در سطح محدودی به اسم مریم رجوی پخش کردن که البته اون کلک هم تا جاییکه من میدونم خیلی نگرفت و تقریباً بایگانی شد.

همین مقدار بگم که دار و دسته رجوی.... در کار جمع آوری کتابها و بازنویسی تاریخ تا اونجا پیش رفتن که حتی سعی کردند سایت گلشن رو نیز که بعضی از اسناد گدشته سازمانهای مختلف را گردآوری کرده از طریق ایجاد سایتهای موازی و انتقال اسناد و مدارک گلشن به سایت جدید و اینجور دوز و کلکها سر به نیست کنند. شاید و فقط شاید این کتاب رو بتونید در سایت گلشن پیدا کنید.

http://www.golshan.com/asnaad/mojahed/mojahed.html
http://www.golshan.com/farsi.htm

بر و بچه های اسیر لیبرتی یادتون نره.
مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
رفیق سائل.