Skip to main content

تاریخ مطلب: شنبه, اوت 29,

تاریخ مطلب: شنبه, اوت 29,
Anonymous

تاریخ مطلب: شنبه, اوت 29, 2015 - 06:22نام: qochaq zonozliنظر: به سادگی همه نسل کشی ها آقای سنندجی با سلام منظور شما از(ترکان تندرو)چیست ؟ نقل قول : ( شواهد و اسناد تحقیقات وی این را اثبات میکردند کە "معبودی" و "سرهنگ نجفی" نیروی جوانمرد(ترکان تندرو) را در کشتار کردهای قارنا سرپرستی کردە بودند و در پایان نوشتە بود کە حمایت "ظهیرنژاد" از قاتلان و مجرمان، مجال دستگیری و محاکمە جنایتکاران را نمیداد.)

تاریخ مطلب: شنبه, اوت 29, 2015 - 06:22نام: qochaq zonozliنظر: به سادگی همه نسل کشی ها آقای سنندجی با سلام منظور شما از(ترکان تندرو)چیست ؟ نقل قول : ( شواهد و اسناد تحقیقات وی این را اثبات میکردند کە "معبودی" و "سرهنگ نجفی" نیروی جوانمرد(ترکان تندرو) را در کشتار کردهای قارنا سرپرستی کردە بودند و در پایان نوشتە بود کە حمایت "ظهیرنژاد" از قاتلان و مجرمان، مجال دستگیری و محاکمە جنایتکاران را نمیداد.)پنهان کن ادامه نظرادامه نظر...:
با توجه به اینکه در بهمن سال 1357 انقلاب باصطلاح اسلامی شد و نیروهای متشکل تروریست در آزربایجان غربی به پادگانها حمله و کلی سلاح بدست آوردند وبعوض استفاده در راه مردم تورک و کورد و آسوری و... منطقه استفاده کنند در راه اهداف نژادپرستی کردی استفاده کردند و بعوض رژه وقدرت نمائی در کوردیستان (سنندج) در آزربایحانغربی شهر سولدوز رژه رفتند وبرای اهالی هاداران پاداران سر هم کردند مردمان سولدوز تازه فهمیدند که این حزب باصطلاح دوموکرات قاسملو یک حزب تروریستی ادعای ارضی هم دارد لذا اعتراض کردند و در گیری شد و کلیه تروریستها توسط مردم و به کمک کمیته اعزامی از قوشجی دم بر کول تا سنندج فرار کردند. بعد برای انتقام تعداد سربازی که اهل سولدوز واز پادگان قوشچی آمده بودند توسط نیروهای بیشرف قاسملو شناسائی وزمانیکه توسط یک مینی بوس به سولدوز میرفتند که در راه یک زن وشوهر ویک فرزندش را سدار میکنند که گروه تروریستی قاسملو این 25 نفر را سر بریده وبه قتل میرسانند آقای شریک جرم سنندجی چرا این مطالب را نمینویسی بعد.... سر هم میکنی ....
نوشته شده در: «صفحه شم