Skip to main content

دوست عزیزم، آقای کیانوش توکلی

دوست عزیزم، آقای کیانوش توکلی
اژدر بهنام

دوست عزیزم، آقای کیانوش توکلی،
مقاله آقای سنجری که شما منتشر کرده‌اید،دو بخش دارد. بخش اول آن "نقد" مقاله آقای قابوسی است. من درباره این بخش حرفی ندارم زیرا نه عربی می‌دانم و نه علاقه‌ای به این بحث دارم. طبیعتا اگر آقای قابوسی بخواهد و صلاح بداند، به ایشان پاسخ خواهد داد.
ولی بخش دوم آن ادعایی است درباره سایت ایران‌گلوبال.
آقای سنجری می‌نویسد: "آقای قابوسی ، در مقاله ی مورد گفت و گو ، آقای جوادی را ( با صراحتی باور‌نکردنی ) به سازمان« سیا »وصل می کند و سپس ( به کمک ِ بند بازی نوشتاری) به توجیه آن دست می‌زند . البته ، خیالش هم از بابت بی‌تفاوتی و سکوت مسئولین ایرانگلوبال راحت است . زیرا ، ریش و قیچی ، جملگی در دست همه قبیله های ایشان است!"
ایشان در تاریخ 30 اوت هم در زیر مقاله "سابقۀ تاریخی زبان ترکی در ایران" ادعا کردند: "وقتی منابع مالی یک سایت را ، جماعتی خاص تأمین میکنند و

مسئول فنی سایت هم ، یکی از آن همان جماعت است".
http://iranglobal.info/node/49950
متاسفانه شما طبق معمول در مورد ادعای اولی سکوت کردید. حالا ادعای جدید هم مطرح شده است.
طبیعتا کسی نمی‌تواند شما را مجبور به پاسخگویی کند. نه بعنوان منتشرکننده این مطلب(که بر اساس ضوابطی که خودتان بنیاد نهاده‌اید، باید مسؤل و پاسخگو باشد) و نه بعنوان صاحب و سردبیر و مسؤل سایت. ولی به هر حال این سؤال برای هزاران نفر خواننده سایت مطرح خواهد بود که این "جماعتی" که "منابع مالی سایت را تامین می‌کنند" چه جماعتی است و سایت از نظر مالی به چه کسانی وابسته است و اینکه چرا شما "ریش و قیچی را در سایت" به دست "هم‌قبیله‌ایهای" آقای قابوسی داده‌اید؟