Skip to main content

همایون سنجری

همایون سنجری
Anonymous

همایون سنجری

پاسخی همزمان ، به آقای اژدر بهنام و آقای کیانوش توکلی :

جناب اژدر بهنام گرامی !
۱-من در پاسخی که در تاریخ., 08/31/2015 - 00:12 به شما دادم، به گمانم رفع سوء تفاهم کرده باشم: گقتم که تعبیر شما ، تنها یک بد فهمی است. همین و بس.
در اینجا هم تأکید می‌کنم : منظور این نبود که شما به ایرانگلوبال کمک مالی کرده‌اید.
عرضم به روشنی این بود که کمک کنندگان مالی ایرانگلوبال و مسئول فنی سایت ، هر دو ، در شمار همان « جماعت خاصی » هستید که تعلقات « هویت طلبانه» ی بیش و کم یکسان دارند و ایرانگلوبال هم ، به نوعی وامدار و در گرو این « جماعت » و شما است. حالا هم همین را می‌گویم. آیا لازم است بیش از این بنویسم ؟
دوست عزیز ! اگر منظور من همانی بود که شما تصور کرده‌اید ، یقین داشته باشید آن را، به صراحت تأیید می‌کردم .


۲- شما از یک سو می نویسید که حدود پنج سال ، در حوزه ی زبان کار کرده اید ( از حافظه نقل می‌کنم. لطفاً سخت نگیرید) از طرف دیگر می‌گویید » هیچکدام [ از مقالات آقای قابوسی و سنجری] خوشایند من نیست».
دوست گرامی ! من ابتدا به ساکن به نقد مقاله ی آقای قابوسی نپرداخته ام . ایشان سال هاست که «سلسله ی خصومت» می جنباند و جعل می پراکَنَد و حالا وقتش بود که پاسخی بگیرد.برای من نوشتن مقالاتی از این دست، به قیمت تلف شدن وقت و فرسودگی اعصاب آسیب‌پذیرم تمام می‌شود. به علاوه ، از کار و زندگی هم می‌افتم.
این را هم پیشتر گفتم که حساسیت من در مقابل اشخاص نفرت آفرینی همچون آقای قابوسی و جماعت موسوم به پان ترک، به دلیل فاجعه‌ای است که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و... شاهدیش هستیم . والا، من از به ورود به سیاست ، به شدت می پرهیزم ،که همچون مستراح مسجد شاه تهران، تعفن ِ مجسم است و به قول قدیمی‌ها ، بی پدر و مادر !
امیدوارم ، با این توضیح ، دفتر این بحث بیهوده بسته شده باشد.

روز و روزگار به شما خوش

پاسخ به آقای کیانوش توکلی :
راستش برای من سخت است که با آقای توکلی رک و صریح حرف بزنم و از او انتقاد کنم. حتی اگر جای انتقاد به فراوانی وجود داشته باشد.
کیانوش آدمی است که زندگی‌اش را ، در و برای سیاست گذاشته است. بی انصافی است، اگر به جای قدر دانی ، مدام طلبکارش باشیم.

کیانوش عزیز ! کمک مالی که من به سایت کردم، در مقابل دست و دلبازی بی توقع !! برخی از ساپورت کنندگان سایت ، تنها ، « ران ملخ » و « برگ سبز ناقابلی است ، تحفه ی درویش »، و اسباب شرمندگی . دو دیگر آنکه، گمان می کنم سرّ نگه داشتن، مهمترین وظیفه ی مسئول سایت است !
به علاوه، بخش فنی سایت ، حکم قلب سایت را دارد . از این رو برای من قابل فهم است که تو هوای مسئول فنی سایت ات را داشته باشی و اگر پای انتخاب پیش بیاید ، همچو منی را ( که هر از گاه ، اینجا ظاهر می‌شود) نادیده بگیری.
شاد و تندرست باشی