Skip to main content

آقای سنجری گرامی،

آقای سنجری گرامی،
اژدر بهنام

آقای سنجری گرامی،
ممنون از توضیح شما.
اگر کمی با دقت کامنت آقای انزابی و پاسخ من به ایشان را می‌خواندید، متوجه می‌شدید که ایشان حساب مرا از "پان ترک"ها جدا کرده‌اند و من هم در پاسخ خودم، کلمه‌ای در مورد کمک مالی ننوشته‌ام. عین جمله من این است: "با تشکر از اینکه شما هم مرا در زمره آن "جماعت خاص" قرار نداده‌اید."
اگر شما مرا در "جماعت خاصی" قرار می‌دهید، طبیعتا مختارید ولی تنها انتظار من این است که این ادعای خودتان را مستند کنید. کاری که شما تا به حال از آن سرزده‌اید.
توضیحی برای دقیقتر کردن اطلاعات شما درباره من: من نوشته‌ام که حدود پنج سال در حوزه "خط" مطالعه داشته‌ام. حتما توجه دارید که "خط" و "زبان" یکی نیستند.
توضیح دیگر اینکه من رابطه‌ای بین خوش آمدن یا خوش نیامدن یک مقاله و مطالعه چند ساله در عرصه مورد بحث آن مقاله نمی‌بینم. ممکن است که یک نفر سالها در عرصه‌ای کار کرده باشد و از

و از مقاله‌ای در همان عرصه اصلا خوشش نیاید.
آخرین توضیح: با وجود اینکه بخش فنی بقول شما حکم قلب سایت را دارد، من هیچ موقعیت خاصی در سایت ندارم. نه در تصمیم‌گیریها شرکتی دارم و نه تا به حال از این امکان "قلب سایت" برای پیشبرد خط و ربط خودم استفاده کرده‌ام. من هرگاه نوشته‌ای داشته‌ام، مانند دیگر کاربران، آن را منتشر کرده‌ام و هیچگاه نیز خواهان امتیاز خاصی نبوده‌ام.
امیدوارم که توضیحات من برای شما کافی بوده باشد.
تندرست و شادکام باشید.