Skip to main content

اینکه کاربر گرامی ..انزابی

اینکه کاربر گرامی ..انزابی
ناصر کرمی

اینکه کاربر گرامی ..انزابی...نوشته است : (aus dem hause (Hause درست میباشد. از این گذشته بنا یر رعایت دستور گرامی داتیو . aus "dem" Hause و همچنین auf "dem" Tisch بیانگر این هست که کاربر گرامی بخوبی میداند که کلمات Hause و.. Tisch... هر دو نام و اسم و یا ابیکت هستند و بخوبی میداند که باید باید حروف اوّل آنها بزرگ نوشته شود، حتمأ اشتباه تایپی است
هر کسی بخواهد زبان آلمانی یاد بگیرد، این قانون گرامی بزرگ و یا کوچک نوشتن را در همان هفتهء و ماه اوّل یاد میگیرد.

آقای آ. ائلیار ...اگر اینقدر زبان شما خوب است، چرا آن بخش از تاریخ مستند به زبان آلمانی را در مورد فرهنگ و هویّت شناسی مردم تُرک تبار است ترجمه نمی کنید، من متأسفم که در سایت ایران گلوبال به شما و امثال شما اجازه میدهد، خواب نامه های خود را بنام زبان شناسی و پیوند دادن بی پایه و اساس زبان سومری و تُرکی انتشار داده شوند، و یا ایرانیان را راسیسم و گیج بنامید.

آن کسی که در تاریخ گیج و بی هویّت میباشد، جناب آ. ائلیار.. شما مردم تُرک تبار هستید، اگر پاسخی و جوابی در مقابل علوم زبان شناسی کودکانهء خود و در مورد سایر مسائل نسبت دادن زبان سومری به تُرکی از سوی ما دریافت نمی کنید، به معنی آن است که مطالب شما ارزش پاسخگویی و ارزش وقت تلف کردن را ندارد. شما و امثال شما آزاد هستید در کوچه و خیابانها آواز بخوانید و شعار دهید، به سرزمین ایران و ایرانیان ربطی ندارد، از سایر هم میهنان ایران تمنی میکنم، وقت خود را با چنین افرادی و کلأ با مردم تُرک آذری تلف نکیند، هر سحن جایی دارد و هر نکته مکانی.