Skip to main content

خود فریبی بدترین و خطرناکترین

خود فریبی بدترین و خطرناکترین
Anonymous

خود فریبی بدترین و خطرناکترین نوع نا آگاهیهاست. تاریخی که در مقابل چشمان ما ورق خورد به وضوح نشان داد که رادیکالترین اسلامیستی که در جهان ترک توانست قد علم کند اردوغان است که با استاندارد ترکها از دیکتاتورترینها ست ولیکن بدلیل سکولاریزم نهادینه در ترکیه, بالجبار درعمل ازدموکراتترین حاکم ایرانیها آزادیخواه تر بوده وهست. تندروترین اسلامیست های پرورده شده در فرهنگ ایرانی, خمینی و ملاعمر با حمایت اکثریت اقوام ایرانی فارس و افغان بر خر مراد سوار شده و بر انسانیت تاختند. درحالیکه تبریز و ازربایجان با فرهنگ غالب سکولار خواهان جدائی دین از سیاست و حذف اصل ولایت فقیه در همان اوان شورش کور اسلامی بودند و ژنرال دوستوم و خلق ترک ازبک دشمن شماره یک طالبان. در جهان عرب وهابیون و داعش ریشه عمیق فرهنگی با مردمان عرب اکناف خلیچ عربی و بین النهرین دارند. آنچه که عیان است وحاجت به بیان نیست این حقیقت

است که ترکها سکولار ترین, دموکراتیک ترین و انسانی ترین دولتهای قرن 20 و 21 را در منطقه بر قرار کرده اند. بر خلاف شما ها که همه چیز را از دید تبار و نژاد می بینید ما علت این پیشرفت سیاسی را نه در ترک بودن خود بلکه در اشنائی با رنسانس اروپائی, حداقل 100 سال زودتر از ملل فارس میدانیم. خود بهتر میدانید که خامنه ای تا مغز استخوان فارس است و پان فارسیست با چاشنی اسلامی و دست پرورده فرهنگ ایرانی-اسلامی با تاریخ و وجود جعلی ست. حتی شعار عظما جان " پارسی را پاس بداریم است" و نظامش در خدمت مرزهای تقدیس شده ایران.در کشورهای با فرهنگ ترکی قریب به صد سال است که خمینیسم و طالبانیزم در گورستان سیاسی دفن شده اند و حالا دیگر قادر هستند بدون وحشت از حاکمیت جنایتکارانی اینجنینی با اتکا به دموکراسی و رای مردم, مشروعیت سیستم سکولار-دموکراتیک خود را به جهانیان نشان دهند و از اسیب پذیری خود بشدت بکاهند.
آقایان بیدار شوید و یا وانمود نکنید که خوابید چرا که هزینه این خطا بسیار گزاف خواهد بود و آتش آن دامن همه و بیشتر خود شما هارا خواهد گرفت. ایا میخواهید نامتان همچنان با صرب و نازیسم مترادف باشد؟ امیدوارم که قادر باشید سینونیم جدیدی به چک و اومانیسم اضافه کنید.