Skip to main content

آقای اصفهانی سلام،

آقای اصفهانی سلام،
Anonymous

آقای اصفهانی سلام،
توی این آشفته بازاری که دسته ای از بیخ و بن مخالف صنعت اتمی در ایران از جمله گروه رجوی، دارودسته نیم چلبی، مهران مصطفوی، ج. پاکنژاد و امثال اینها از ترکمانچای اتمی حرف میزنن مقاله شما حرف منطقی اییه که باگفتن حقایق موجود، به نقش حیاتی مردم واسه رها شدن از نکبت جنایتکاران حاکم تاکید میکنه و پته نوکرای جنگ طلب نتانیابو و بقیه جنگ طلبها رو روی داریه و دایره میریزه! از این بابت دست مریزاد!

اما اگه اول کار جنگ و دعوای اتمی یادتون باشه امپریالیستها می گفتن رژیم حتی یه دونه سانتریفیوژ هم نمی تونه داشته باشه (کم وبیش حرفشون اینبود). با این حساب میشه گفت این مقاله برسمیت شناختن فعالیتهای اتمی غیر نظامی ایران توسط امپریالیستها که در تحلیل نهایی و حتی پس از فرستادن رژیم به زباله دون تاریخ بدست مردم ایران (با نیم نگاهی به ترکمنچای واقعی) به سود آینده ایرانه رو

(با نیم نگاهی به ترکمنچای واقعی) به سود آینده ایرانه رو مسکوت میذاره. واسه همین من فکر میکنم در زمینه اتمی جانیان حاکم بر ایران در مذاکراتشون با جانیان حاکم بردنیا یه برد دیگه هم داشته اند بنظر من واقعیت برسمیت شناخته شدن حق داشتن صنایع اتمی غیرنضامی ایران (و نه رژیم) تنها موردیه که مقاله حاضر بعنوان یه برد ایران ونه رژیم بهش نپرداخته. در هر صورت باز هم تکرار می کنم توی این آشفته بازار شانتاژ و جبن و جنگ طلبی دست میزاد که به بیان حقیقت پرداختین!


آقای اصفهانی با اجازتون میخوام یه نکته ای رو که شاید چندون هم به شما مربوط نباشه اینجا مطرح کنم.

سایت دریچه زرد آقای یغمایی مدتیه در میون مطالب دیگه ای مثل بازنشر مقالات شما یه سری نوشته های مصداقی و مصاحبه های همنشین- یغمایی رو هم منتشر میکنه و نوعی امکان نظر دادن رو هم فراهم کرده. تقریباً از همون روزها و هفته های اولی (روزها و هفته های اولی) که من هم انتقادی از تحلیل، یا شیوه برخورد این آقایون کردم نظر من رو حدف کرده و درجلوی صحنه طوری وانمود میکرد که علت سانسور نظر من اینبوده که من فحش دادم و لیچار غیر قابل چاپی گفتم! درحالیکه تنها "فحشی"! که من در تمام حرفهام گفتم "رجوی رذل" بوده و این در حالیه که خود یغمایی رجوی رو بارها بیشرف و درغگو و بریده و فراری و سواستفاده گر و متقلب و شارلاتان و امثال اینها خطاب میکنه!(مصاحبه با همنشین قسمتهای 1-13) مگه نه اینکه چکیده همه صفاتی که یغمایی برشمرده میشه همون رذلی که من میگم؟! البته نمایش اینهمه نزاکت ریایی در حالیه که یغمایی من رو از زبون احمدرضا نامی حتی "کونی" خطاب میکنه فقط به خاطر یه انتقاد از مصداقی! و منتشر هم می کنه!
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1518213859461616716&postID=23673662414162698&bpli=1

درموارد دیگه هم مثلاً نظر امروز من رو دو روز بعد ولی در مکان دو روز پیشتر منتشر می کنه و توی این فاصله دوروزه تا تونسته از من یه شیطون رجیمی ساخته که نه تنها کسی گوش شنوایی واسه حرفهاش نداشته باشه بلکه سگ هار هم حتی بهش رو نکنه! عاقبت هم واسه خاطر نظر زیر که درمورد قسمت دوازدهم (دوازدهم) مصاحبه ها دادم به همراه شخص دیگه ای (آقای مهرداد آهنگر) که ایشون هم حرفهایی شبیه من زده بود ممنوع النظر و ممنوع القلم شدم. بخاطر کمبود جا لطفاً مشروح ماجرا رو در نشانی زیر بخونین.
http://www.iranglobal.info/node/49956

من البته قبول دارم که ممکنه نظر من غلط باشه (ممکنه نظر من غلط باشه) ولی خب اینرو مخاطب باید تشخیص بده نه تیغ سانسور ایشونی که همونطوریکه دیدین از زبون یکی دیگه به من میگه "کونی" و منتشر هم میکنه! البته اسماعیل مثل هر تحریریه دیگه ای حق ویراستاری نظر رو داره، اما ابلیس سازی به سبک رجوی رذل امر شدیداً مذمویه که باید جلوش وایساد والا همونجوریکه از دل شاه دیکتاتور، خمینی جلاد در اومد و از دل خمینی هم رجوی رذل، از دل رجوی هم یه مستبد دیگه درخواهد اومد. اسماعیل با شیوه سانسور و ابلیس سازی یی که پیش گرفته (حداقل ناآگاهانه) آب به آسیاب استبداد جدید میریزه و توی این مسیر از نوشته های شما هم واسه جورجنس کردن بساطش داره استفاده میکنه.

اگه نظر من درست باشه شاید پر بیراه نباشه فکری به حال سواستفاده از نوشته هاتون بکنین!
اردتمند شما!

بر و بچه های اسیر لیبرتی یادتون نره.
مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
رفیق سائل.