Skip to main content

هدف جبهه چپ و حزب توده و

هدف جبهه چپ و حزب توده و
Anonymous

هدف جبهه چپ و حزب توده و کانون نویسنده گان یکی است وان تقسیم ایران و تیدیل ایران به یکی از ایالتهای دولت روسیه.
این قهرمانهای استقلال خواهی خلق ترک چرا در برابراجحاف 0 20 ساله دولت روس سکوت کردند؟ اگر یکی از توهین های این قهرمانها به یک روسی میشد این استقلاجی ها سر از سیبری و اردوگاه کار در امی اودند. اساسن این افراد در باره غارت اران نفت باکو چه اقدامی علیه دولت فاشیست و ونژاد پرست استالین و لنین و شرکا کردند؟
در حالیکه در ایران همه چزی قدغن است چگونه کانون نویسنده گان گنگره میگزارد بدون اینکه مزاحمتی برای ان ایجاد شود ؟ کانون نویسنده گان ایران جیره خور فاشیسم اسلامی و دولت روسیه است. شاعر معروف این گروه .... چاوش گوی سیدعلی است که باسید علی افتخار گرفتن عکس دارد و حافظ بیرون میدهد. اسناد نشان میدهد که فرقه چی معروف اقای براهنی در

باکو در باره استقلال اذربایجان سخن رانی میکند یعنی سرنخ این همه هیاهو به باکو و مسکو بسته است.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
(مجمع عمومی کانون نویسندگان ایران برگزار شد

• روز جمعه ۱۳ شهریور مجمع عمومی کانون نویسندگان ایران با حضور اعضای کانون از سراسر کشور در مکانی خصوصی، در پارکینگ منزل یکی از اعضای آن در تهران برگزار شد)
بدور از چشم سربازان گمنام و حزب الله و خواهران بسیجی و سپاه و واواک میتواند چپ و توده ای جمع شود و یا بیت رهبری و سفارت روسیه پشت جریان قرار دارند؟