Skip to main content

آقای سنجری گرامی، با تشکر از

آقای سنجری گرامی، با تشکر از
Anonymous

آقای سنجری گرامی، با تشکر از شما.
همانطور که گفتید زبان مادری برای چنین افرادی فقط و فقط یک بهانه، و هدف اصلی آنها براه انداختن جنگهای قبیله ای و جاری کردن سیل خون بیگناهان است. عمق فاجعه متأسفانه بسیار بیشتر از این حرفهاست و حضرات از آنجایی که در صفوف خودشان فقط با گروهی مقلد و مرید روبرویند و "نقد" در معنای مدرن آن را نمی شناسند، فضای مجازی را با شهر کوران عوضی گرفته اند و گمان برده اند که به عنوان "آدم یک‌چشم" و بدلیل "بضائت"ی که در علم دارند، پادشاه این شهرند، غافل از اینکه هزاران چشم بینا نظاره‌گر شاهکارهای این پدیده های نوین جهان علم و دانشند. همانطور که می بینید، اگر فرهیخته ترین و متعادل ترین فرد این زبان‌پرستان را کمی تحریک کنید، چهره حقیقی خودش را نشان می دهد و از کسی که نوشته هایش براستی انساندوستانه و مدرن بودند، به یک پوپولیست تمام عیار تبدیل می شود که مدارک دانشگاهی را ورق-

ورق پاره می نامد و به این ترتیب پا در جای پای احمدی نژاد می گذارد. بیگانگی این تفکر و پیروانش با جهان مدرن چنان است که شما می توانید با استفاده از چند تکنیک ساده روانشناسی آنها را وادار کنید که نیات حقیقی خود را بی پرده آشکار کنند. کسی که تا بحال دم از دوستی خلقها و برابری همه انسانها می زد، حالا می خواهد از کوچه فدرالیسم به خیابان جدائی برسد. شما می توانید دهها ایراد بنیادی از این حضرات بگیرید، ولی از آنها جوابی نخواهید گرفت، زیرا شهامت اخلاقی هم از آن واژه هایی است که عشیره‌پرستان با آن بیگانه اند. تاکتیک اینها بسیار بدوی است:
1) اول ادعاهای بی پایه و گزاف مطرح می کنند،
2) اگر کسی گریبانشان را بگیرد و از آنها سند بخواهد، آنقدر خود را به نشنیدن می زنند، تا موضوع فراموش شود.
3) بعد از اینکه آبها از آسیاب افتاد، با یک ادعای محیرالقول جدید دوباره ظاهر می شوند تا جنگ فرسایشی ادامه پیدا کند.
با کمال تأسف باید گفت عقمباندگی فرهنگی گریبانگیر همه مردم ایران است و نه عارف و عمی می شناسد و نه ترک و فارس. فاجعه از آنجا شروع می شود که نژادپرستان سعی می کنند با توسل به تیترهای دانشگاهی (که گاه دکتر است و یا پروفسور!) به تفکرات عقبمانده و ضدانسانی خود رنگ و بوی مدرنیسم بدهند و متأسفانه تر ایران گلوبال هم بدلیل سابقه چپ گردانندگانش تریبون بسیار مناسبی برای ترویج نفرت پراکنی قومی زار نقاب تحقیق آکادمیک شده است. چپ ایرانی همیشه با موجودیت این کشور دچار مشکل بوده است.
با تشکر از شما برای نوشته های روشنگرانه.