Skip to main content

هر وقت توانستيد از ميليونها

هر وقت توانستيد از ميليونها
Anonymous

هر وقت توانستيد از ميليونها شهروند ترك ايرانى ساكن خارج از كشور ١١ نفر را در گردهمايى هايتان بر عليه فارسها و كردها و ارمنى ها جمع كنيد راجع به تجزيه و استقلاتان هم مى توانيم بحث كنيم در غير اينصورت بهتر است همان با چهار و نفر و نصفى اعضاى خانوادتان بعد از اينكه كمى مست شديد خواب توران بزرگ را ببينيد كه در آن با چهار نفر اعضاى خانوادتان گرسنه و تشنه گم شده ايد و ماده گرگى پيدا مى شود و با شيرش شما را از گرسنگى و تشنگى نجات مى دهد و شما آنقدر زاد و ولد مى كنيد كه هم توران بزرگ را تشكيل مى دهيد و هم رهبر و رئيس جمهور اين كشور جديد مى شويد و همه كردها،فارسها و ارمنى ها را مى كشيد و در آخر چون كسى براى كشتن پيدا نكرديد همديگر را مى كشيد.همان موقع هم از خواب بيدار مى شويد و متوجه مى شويد كه .... توهم آور است و باعث خوابهاى وهم آور مى شود.
با آرزوى خوابهاى شيرين تر
زولفعلى

در ضمن شرط مى بندم معنى هيچكدام از اين كلمات را كه تكرار مى كنيد را نمى فهميد،لازم نيست براى اينكه خود را دانا جلوه دهيد از ديالكتيك و سوبژه و ابژه دليل بياوريد بدون اينها هم تناقض مى زنيد واى به حال اينكه ديالكتيك را هم وارد بازى مى كنيد،بنظر من تا آنجا كه من از ديالكتيك بر دارم شما خود باعث نابودى و بردن آبروى خود هستيد.
در ضمن منهم از تجزيه يا استقلال ايران يا هيچ كشورى ناراحت نمى شوم حتى خوشحال هم مى شوم كه اگر هموطنانم دوست ندارند باهم در كشور زندگى كنيم در پروسه اى دمكراتيك جدا بشوند در ضمن اين را مردم بايد تصميم بگيرند همانطور هم كه گفتم هر وقت توانستيد ١١ نفر و نيم بغير از خانوادتان جمع كنيد .... آنوقت مى توانيد از تجزيه يا استقلال يا خودمختارى هم صحبت كنيم در غير اينصورت تا آنموقع.. عزت زياد
زولفعلى