Skip to main content

اقای yaradiciliq ، پ کا کا

اقای yaradiciliq ، پ کا کا
Anonymous

اقای yaradiciliq ، پ کا کا هیچ احتیاجی به من و کسانی مثل من ندارد. چون این حزب توسط 20 - 30 میلیون کرد آماده به مرگ حمایت و پشتیبانی میشود.
دوست عزیز مطمئن باشید که ترکیه اگر اولین قدرت اقتصادی جهان هم باشد جنبش رهایی بخش کردستان را سرکوب کند و بقول شما پ کا کا را نابود کند. چون مبارزه کردها پایه ها و ریشه مادی دارند. تا زمانی که فاشیسم حاکم در ترکیه ستم ملی بر کردها اعمال کند مبارزه سیاسی و نظامی در ترکیه همچنان ادامه خواهد داشت.

متاسفانه ببرهای تامیل بنا به دلایلی توسط فاشیستهای اشغالگر موقتا سرکوب شدند اما شرایط جنبش آزادیبخش کردستان با تامیلها متفاوت میباشد. دقیقا درست متوجه شدید. ترکیه میخواست سیاست دولت اشغالگر و فاشیست سری لانکا را در سرکوب کردها بکار بگیرد اما این سیاست نظامی از روز اول شکست خورد
دوست عزیز پ کا کا تنها 10 - 15 هزار پیشمرگ یا گریلای جنگ جو در قندیل، کردستان عراق و سوریه و یا پژاک نیست. اکنون میلیونها کرد از 7 ساله تا 70 ساله در کوچه و خیابانهای شهرها و محلاتشان در برابر ارتش و پلیس فاشیست و اشغالگر ترک سنگر بندی میکنند. همه این مردم زنده باد پ کا کا، زنده باد (بژی) آپو میگویند. پ کا کا اکنون شاخه سیاسی د ه پ را دارد که نه تنها به سومین حزب بزرگ ترکیه تبدیل شده بلکه 80 نماینده در پارلمان ترکیه دارد.
دوست عزیز لینکی که برای خط و نشان کشیدن علیه تروریسم پ کا کا و اعتراض اروپا علیه پ کا کا فرستادی تبلیغات سایتهای ترکیه است. یکی از همین تظاهراتها را که سازمان دهندگانش را میشناسم در استهکلم صورت گرفته که بر خلاف ادعای تبلیغات سایت ارسالی شما نه ده هزار بلکه حدودا صد نفر در مرکز استهکلم شرکت کرده بودند. لطفا به این لینک توجه کنید و آن را با مبارزات میلیونی مردم کرد در ترکیه و اروپا مقایسه کنید و خودتان انصافا قضاوت بکنید.
http://azadtribun.info/index.php/fa/2014-05-12-15-04-03/test/2345-2015-09-13-20-42-28
حکومت فاشیست ترکیه نه تنها به کردها ظلم میکند بلکه عامل کشتار سربازان ترک در کردستان، باعث نابودی امنیت جانی، امنیت سیاسی و اقتصادی مردم ترک و باعث هزینه میلیاردها دلار از بودجه و مالیات گرفته شده از مردم ترکیه شده است.
دوست عزیز حمایت شما از فاشیسم ترک به ضرر مردم ترک تر کیه است. اشغالگران و فاشیست ترک ترکیه را به جنگ و بحران کشانده اند و زندگی مردم ترک را به مخاطره و فقر سوق داده اند. این مردم ترکیه است که توسط فاشیستهای ترک نابود میشود نه پ کا کا.