Skip to main content

من استاد زبان پارسی نیستم

من استاد زبان پارسی نیستم
Anonymous

من استاد زبان پارسی نیستم ولی میدانم که تمام این صغرا ا و کبرا کردن ها هدفی جز بوجود اوردن تنفر در درون مردم ایران و اماده ساز ی ذهنی مردم برای یک جنگ داخلی هدف دیگر ی را دنبال نمیکند. ما در ایران اساسن فرصتی برای توان بخشی و پیشرفت در همه رسته های علمی نداشته ایم . در کشور ما ایران زبان دینی و نیاش عربی است. از قرارداد عقد زن ومرد تا مرگ و چهلم همه به زبان عربی است و به زبان پارسی و یا ترکی فرصتی داده نشده است. ما شاهد هستیم که چگونه در کنا رگور رضا و معصومه علی و دیگر مرده گان عرب تبریزی و کرمانی و همدانی و لر و خراسانی همه به زبان عربی زیار ت عاشورا و یا دعای توسل میخوانند ونه به زبان ترکی و یا کوردی .
نیاز مردم با همین زبان محدود پارسی ویا ترکی برطرف میشود ومردم کوچه و بازار نیازی به زبان علمی درجه یک ندارند و برای مردم اروپا نیز چنین

است . زبان به خود ی خود بوجود نمی اید و باید انرا ساخت و هنز نویسنده در این است که سختترین مسئله را به زبان ساده بیان کند. به جرئیت میتوان گفت جدا از استادان فلسفه کمتر المانی میتواند هگل را بفهمد.60 در صد زبان انگلیسی لاتین المانی و فرانسوی است و نمیتوان ادعا کرد که زبان انگلیسی زبانی مستقل است.