Skip to main content

گفته میشود که زندان های

گفته میشود که زندان های
Anonymous

گفته میشود که زندان های اسلام مخوف است و جا ی تعجب دارد که این تبریکات چگونه از درون زندان به ایران گلوبال میرسد. مقاله زیر نشان میدهد که نظام اسلامی فقط برای مردم ایران بگیر و ببند دارد و عوامل استکبار و صهیونیسم و قدرتهای شرق و غرب با کمک سران نظام علیه منافع ملی ما اقدام میکنند .(مقاله زیر بسیار گویاست.رضا عليجانی، نويسنده، فعال سياسی، از کوشندگان سرشناس «ملی ـ مذهبی»، و سردبير نشريه ی توقيف شده ی « ايران فردا» (دوره ی اول) در مقاله ی بسيار قابل تأمل اخير خود، با استناد به پاره يی اخبار و اطلاعاتِ تا کنون کم و بيش پنهان مانده، در مورد نفوذ گسترده ی دستگاه اطلاعاتی اسراييل در بالاترين سطوح نظام، هشدار داده است.


در اين مقاله، از جمله می بينيم که رييس «ميز اسراييل» در سپاه، و ريیس «ميز اسراييل» در وزارت اطلاعات، جاسوسان اسراييل بوده اند!
و يا مثلاً يک جاسوس اسراييل، سرتيم بازجويانی بوده است که از متهمان به جاسوسی برای اسراييل، بازجويی می کرده اند!
و اين، در حالی است که همگان می دانند که بی گناهان بسياری، بعد از تحمل شکنجه های فراوان، و وادار شدن به اعتراف های مضحک ساختگی، تحت عنوان جاسوس اسراييل، يا به زندان ها و يا به چوبه های دار نظام ملايان سپرده شده اند.
و احياناً به دست جاسوسان اصلی!

در اين روز ها و هفته های بسيار تعيين کننده که از سويی اسراييل نتانياهو، از سويی جنگ افروزان و جنگ طلبان و جنگسالاران در آمريکا (و همچنين تا حدودی در اروپا) و از سويی پاره يی از کشور های منطقه، نگران رفع تنش نسبی ميان ايران با آمريکا و جامعه ی جهانی، به خصوص در مورد بحران ساختگی اتمی هستند، بسيار ضروری است که علاوه بر رفتار های آشکار و يا پیش بینی شده ی اينان، مراقب رفتار های پنهان و يا غير قابل پيش بينی اشان هم بود.
و بخشی از اين رفتار های پنهان و يا غير قابل پيش بينی، نيازمند مباشرت مستقيم و غير مستقيم عوامل نفوذی اينان در دل نظام، و مأموريت های مقطعی و فوق برنامه ی اين عوامل در کنار مأموريت های ثابت و هميشگی اشان است.
هم دولت روحانی، و هم مردم ـ در دو جهت متفاوت و با دو هدف متفاوت و با دو چشم انداز متفاوت ـ بايد متوجه اين ضرورت حياتی باشند.
از همين رو ، «ققنوس» خواندن مقاله ی رضا عليجانی را به همه ی کسانی که دل در گرو ميهن و سرنوشت ميهن دارند توصيه می کند.

تعداد مقالاتی که «ققنوس» طی سال های متمادی، در باره ی موضوع حضور عناصر نقوذی دستگاه های اطلاعاتی بيگانه در کل ساختار سوراخ سوراخ نظام اليگارشی واره ی ملايان منتشر کرده است و تعداد هشدار هايی که در اين مورد داده است، خارج از حد شمار است، و از همين رو برشمردن يکايک آن ها ميسر نيست.
خوانندگان گرامی می توانند پس از مطالعه ی مقاله ی حاضر، به صفحات «خبر و نظر» سايت مراجعه کنند.
اسرائيل، بيخ گوش ايران

رضا عليجانی
نشريه ی اينترنتی «روز»
ٰ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

هر از چندی در ايران اتفاق شگفت انگيزی می افتد و يا خبرها و شنيده هايی به گوش می رسد که با هر عقل سليمی تضادش با منافع مردم ايران و حتی مصالح نظام مستقر اظهر من الشمس است ولی ظاهرا کسی متوجه اين تعارض آشکار نمی شود. در روزهای اخير نيز خبرهايی از برخی ماجراجويی ها در رابطه با موضوع يمن به گوش می رسد؛ نرگس محمدی در حالی که کاملا در دسترس دستگاه های امنيتی و قضايی است و روز قبلش به پرونده در حال جريانش رسيدگی می شود، با حمله به خانه اش بازداشت می شودو.... اما اهميت برخی مواضع و گاه اتفاقات شگفت انگيز در ماجرای هسته ای که خود صورت مسئله بزرگ ايران است؛ بيش از بقيه است...

بالاخره ماراتن مذاکرات هسته ای به تفاهم نامه اوليه لوزان منجر شد. بخش مهمی از جامعه، نيروهای منتقد و از جمله اپوزيسيون خارج از کشور (به عنوان بخشی از جامعه مدنی ايران) از اين توافق و تفاهم به اشکال مختلف استقبال کردند. البته افراد و نيروهايی نيز، در داخل يا خارج از کشور؛ يا ناراضی اند و مسکوت و يا به نحوی زبان به نقد و اعتراض گشوده اند.

... در اين شلوغی و هياهو نکته ای کمتر ديده شد و آن سخنان نقدی (فرمانده بسيج مستضعفان) در اوج مذاکرات در يک سخنرانی بود که گفت موضوع نابودی اسرائيل قابل مذاکره