Skip to main content

آقای ایستا همه انسانهای روی

آقای ایستا همه انسانهای روی
Anonymous

آقای ایستا همه انسانهای روی زمین منطقی هستند ولی منطقهایشان متفاوت است. تجربیات انسانها ذهنیت و باورهای آنهارا فرم و شکل میدهند وهرگز دو انسان نمی توانند تجریبات 100 درصد یکسانی داشته باشند و بالطبع منطق کاملن یکسانی هم نخواهند داشت. بقول یکی از دانشمندان قرن 21 " ما انسانیم چونکه باهم فرق داریم". بی منطق خواندن دیگران نشان از پایبند نبودن به اصول بنیادین دموکراسی, نداشتن قدرت فهم منطق دگراندیشان, نا آشنائی با مبانی اولیه همزیستی مسالمت آمیز منطقهای متضاد, بیگانه گی با حقوق فردی-جمعی انسانها و در یک کلام انجماد در تفکر قرن 17 می باشد. ادبیات از این دست, مختص توده عوام جوامع عقب مانده ای همانند ایران است. نشان دهید که در اروپا تنها حضور فیزیکی ندارید.
بستر زبان فارسی و محیط ایرانی مناسب برای رشد واقعیات علمی تاریخی نیست. نقض حقوق جمعی و فردی انسانها و اعمال سیاستهای ضد بشری

یکسان سازی همه و همه با استناد به این تاریخ ساختگی شکل گرفته است. جامعه ای که با تقدیس جنایتکارانی چون کورش و یا خطوط با خط کش ترسیم شده ای بنام مرز, هر گونه طرح قرائت متفاوت را موهن تلقی کرده و توهین کننده!!! را به رگبار فحش و ناسزا و تهدید -حتی در اروپا- می بندد نمی تواند سخن از واقعیات علمی تاریخی براند. از دکتر کاتوزیان گرفته تا دکتر غیاث آبادی, انواع تهدیدات و فحش های رکیک را بجان خریده اند چرا که با استناد به هرودوت و دیگران از جنایات امثال کورش نوشته اند. تاریخ ایران یک ابزار سرکوب است تاریخ نیست و بهمین دلیل.خیلیها حتی جرات نمی کنند آنرا نقد کنند.