Skip to main content

با سلام میخواستم همه بخوانند

با سلام میخواستم همه بخوانند
Anonymous

با سلام میخواستم همه بخوانند

ضبط پیام سرکرده تروریستهای پ ک ک از شرایط جهنمی این گروه، توسط تورکیه
Bazar Ertəsi, 20.09.2015 05:30
گوناز تی وی: نیروهای مسلح تورکیه موفق به ضبط صدای بی سیم یکی از عناصر گروه تروریستی پ ک ک شده اند که در حال ابلاغ پیام سردسته تروریستها به کادرهای پایین تر است.
به گزارش گوناز تی وی به نقل از تی آر تی، نیروهای مسلح تورکیه شرایطی را برای گروه تروریستی پ ک ک ایجاد کرده اند که مورات کاراییلان یکی از سرکرده های این گروه، مجبور به انتشار پیامی محرمانه برای سرگروههای این گروه تروریستی شده است.
پیام این سرکرده گروه تروریستی پ ک ک از طریق بی سیم و توسط یک عنصر تروریست دیگر به این صورت به دیگر تروریستها ابلاغ شده است:" افزایش تعداد تلفات باعث شده که صبر همه به سر آید، این مورد در جیزره و یوکسک آوا به اوج خود رسیده است. اکنون حمایت مردمی از ما، به پایین ترین سطح ممکن رسیده است."
انتشار چنین پیامی از سوی سرکرده گروه تروریستی پ ک ک به طور واضح نشانگر وضعیت دشوار این گروه و وارد آمدن صدمات و تلفات بسیار سنگین بر ساختار ضد انسانی آن است.
در بخش دیگری از این پیام چنین گفته شده است:" مدیریت به این نتیجه رسیده است که به دلیل بی لیاقتی های (کادرهای) منطقه، به چنین وضعیتی دچار شده ایم، کسانی که مقصر بروز این وضع هستند مجازات خواهند شد، عناصر گروه موسوم به جنبش جوانان انقلابی وطن پرست ( YDG-H ) مغلوب شده اند، از این پس در اظهارات خود ( YDG-H ) را وابسته به پ ک ک نخوانید. این گروه به هیچ گروهی از ما ارتباطی ندارد. گذاشتن پ ک ک و ( YDG-H) در یک کفه، کاملا نادرست است. بویژه این را حتما در رسانه ها مطرح کنید که ما در اردوگاه ( قندیل) جایی نداریم. در اردوگاههای مجاور نیز در حدود ۶۰۰ - ۷۰۰ نفر هستیم که داریم این وضعیت را اداره می کنیم. مهمات و خدمات لجستیکیمان به حداقل ممکن رسیده است؛ در بینمان خائنانی وجود دارد که به دلیل آن مواضع و انبارهای مهمات ما توسط جنگندهای تورکیه منفجر می شوند. نیروهایمان کشته شدند. باید نیروهایمان را از سوریه فرابخوانیم، در تورکیه دیگر به اندازه کافی نیرو نداریم. در تونجلی نیز تعداد زیادی را از دست دادیم و نمی توانیم این را جبران کنیم".
گفتنی است حملات نیروهای نظامی تورکیه بر علیه گروه تروریستی پ‌ ک‌ ک بعد از ترور دو پلیس تورک توسط پ‌ ک‌ ک در ماه ژوئیه آغاز شده و تا امروز نیز ادامه دارد.
چند روز پس از آغاز حملات جنگنده های تورکیه بر مواضع پ ک ک در شمال عراق و عملیات های پلیس و نیروهای امنیتی در داخل مرزهای این کشور، رئیس جمهور و نخست وزیر تورکیه گفتند تا نابودی کامل تروریست ها، عملیات های نیروهای نظامی ادامه خواهد داشت.
از هفتم ماه ژوئیه سال‌ جاری تا ۱۸ سپتامبر نزدیک به ۱۲۰۰ عضو گروه تروریستی پ‌ ک‌ ک در عملیات‌های ضد تروریستی نیروهای نظامی و ارتش تورکیه به هلاکت رسیده است.
همچنین از ۲۱ مارس ۲۰۱۳ تا ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵ تا کنون ۹۳۰ عضو گروه تروریستی پ ک ک با فرار از کمپ های این گروه، خود را تسلیم نیروهای نظامی تورکیه کرده اند.