Skip to main content

توصیه

توصیه
Anonymous

توصیه

توصیه و تجربه جهت همکاران فرهنگی
همکار شما آراز آذری در شهر پارس آباد مغان طی سالیان گذشته تجربیات تلخی داشته است . ترور و تخریب شخصیت از طرق مختلف باعث شده بود که همه همشهریان ، دوستان ، اقوام و متاسفانه اعضای خانواده بر روی من شمشیر بکشند و از نگاه نفرت آمیز آنان ، تاثیر عمیق شایعه را در روح و روان آنان را میشد فهمید . همگرایی وهمکاری صد در صد حاکمیت و مردم را در انتشار شایعات عملا شاهد بوده و نشاط ناشی از تکثیر شایعه را در چهره افسرده آنان ملاحظه نمودم .
تاثیر شایعه در شهرهای پارس آباد و بیله سوار صد در صد و در شهرهای اصلاندوز و جعفر آباد ضعیف بود. در خارج از کشور بین محافل ایرانی و دانشجویان در شهر باکو فوق العاده قوی ، در شهرهای آنکارا و استانبول ضعیف و در شهر برلین بسیار ضعیف بوده است .
محل بازجویی در مرکز استان و عنوان اتهامات جاسوسی ، ضد انقلاب ، تجزیه طلب ، پانتورکیست ، عضویت در تشکیلات غیر قانونی ، اقدام علیه امنیت ملی ، نصب پلاکارد در مرکز شهر به حمایت از اعتراض صنفی معلمان ، تهیه طومار و ارسال آن به مسئولان در رابطه با مسایل صنفی و... بوده است.
ترفند بازجویی : تهدید ، تطمیع ، تعریف ، القا از طریق تکرار ، تحقیر ، توهین ، انگ زنی ، بازجوی خوب و بد ،همراهی و هم دلی ،عصبانیت و خوشرفتاری متوالی ، سوالات بی ربط ، سوالات مغایر شفاهی و کتبی ، اصرار بر تعهد کتبی جهت خلاصی از زندان ، پرسیدن سوالات کاملا خصوصی و بی ربط بوده است.
لازم به یادآوری است که طوفان تخریب و ترور شخصیت پس از تصویب آن در شورای تامین شهرستان پارس آباد در زمان آقای تقوا پیشه فرماندار وقت شدت گرفت و عوامل اصلی ترور شخصیت و شایعه ، دادستان ، اداره اطلاعات ، اطلاعات نیروی انتظامی و سپاه بوده است . علت مقاومت موفقیت آمیز و عدم فروپاشی روانی : عنایت باری تعالی ، مطالعه زیاد و آشنایی با عملیات روانی بوده است.
با کمال امتنان توصیه و تجربه خود را در اختیار همکاران دستگیر شده روز 31 تیر 94 قرار میدهم :
1- هدف کلی از بازداشت ها فلج کردن و ساکت کردن جنبش صنفی معلمان با روشهای ترور شخصیت ، شایعه پراکنی ، تهمت زنی ، ترساندن ، ایجاد رعب و وحشت ، برای معلمان پیشرو مبارزات صنفی است و هدف بازداشت چند ساعته همکاران شناسایی محل زندگی و کار آنان و دوستانشان بوده است.
2- تخریب و ترور شخصیت همکاران بازداشتی احتمالا از شروع سال تحصیلی95 -94 خواهد بود. در صورت ایذا و اذیت توسط نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی با ملاقات حضوری دادستان را در جریان امر قرار دهید.
3- شایعه امنیتی ( همکار، عضو و مخبر اطلاعاتی بودن ) معمولی ترین شایعه برای شما خواهد بود. با فرا خواندن بعضی از اقوام نزدیک ، همسایگان و معلمان به تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی این شایعه به آنها القا می شود . شایسته است معلمان همکار در شهر خود نسبت به شایعه شناسی و شایعه شکنی اقدام نمایند و در این مورد بی تفاوت نباشند.
4- فساد اخلاقی و مواد مخدر از شایعات دیگری است که معمولا با تله گذاری همراه است . احتیاط بیشتر در این مورد ضروری است.
5- از طرح مسایل امور خانواده در تلفن خودداری شود و به همسر نیز توصیه گردد از طرح مسایل داخل خانواده به صورت تلفنی پرهیز نماید.
6- در مورد خود و خانواده بعضی مسایل غیر واقعی (غلو ، بلوف ، اغراق ، جعل ، خلق ؛ تحریف ) طرح نمایید تا گیرنده های آنتن نتواند واقع را از غیر واقع تشخیص دهد.
7- به همسر توصیه گردد حتی در خصوصی ترین مهمانی و مراسم پوشش خود را جهت هر گونه سوء استفاده احتمالی رعایت کند . به پسر و دختر جوان توصیه شود که به خاطر نیافتادن در تله احتمالی حداکثر احتیاط را بنمایند.
8- شما تا پایان عمر حتی در خارج از کشور باید احتیاط امنیتی را رعایت فرمایید.