Skip to main content

توصیه

توصیه
Anonymous

توصیه


9- شبهه و اختلاف افکنی در درون خانواده خصوصا بین زوجین از مسایلی است که باید مد نظر قرار گیرد.
10- جهت مقابله و شناسایی شایعه از همکاران و اقوام و دوستان خود کمک بخواهید و تغییر رفتار همکاران ، دوستان ، اقوام و اعضای خانواده را بعد از بازداشت رصد کرده ، در دفترچه ای یادداشت کنید .
11 – اسامی تمامی دستگیر شدگان همراه با زندگینامه آنان در یک کتاب به صورت پی دی اف برای تمام معلمان ایران زمین اعلام گردد تا همکاران امادگی لازم را جهت حمایت از آنان حتی در مبارزات صنفی پس از تحریم نیز داشته باشند.
12 – ترور اقتصادی یکی از مواردی است که نباید از نظر دور داشت ، اگر قصد فعالیت اقتصادی دارید ، توصیه می شود ، از شهر خود مهاجرت نمایید.
13 – توصیه می شود جمعیت یا انجمن صنفی بنام 31 تیر تشکیل گردد تا تمامی تشکیلات در اطراف این جمعیت فعالیت نمایند . در سالگرد 31 تیر عملکرد یکسال مبارزات صنفی معلمان ایران منتشر گردد و این روز بنام روز اتحاد و همبستگی معلمان ایران نامگذاری گردد.
14- از اتهام های واهی و کذایی همچون وطن فروش ، جاسوس اسراییل ، ضد انقلاب ، ضد اسلام ، وهابی ، تجزیه طلب ، دشمن امنیت ملی هراس به دل راه ندهید.
15 – در تمام مراحل بازجویی احتمالی با موضع هجومی از اقدام حق طلبانه صنفی خود دفاع نمایید . احتمالا برای فشار آوردن بر شما وثیقه چند صد میلیون تومانی طلب شود ، مواظب چنین تله خطرناکی باشید.
16 – در موارد بازداشت، احضار دوستانه ( غیر قانونی ) ، بازجویی ،هتک حرمت منزل و اخذ تعهد احتمالی با وجود فشارها هیچ مسئله ای را پنهان نکنید و آنها را ارز طریق سایتها و رسانه ها در اختیار سایرین قرار دهید. از نیروهای انتظامی و اطلاعات و امنیتی حکم دادستان را مطالبه کنید و نسخه اصلی و یا کپی آن را نزد خود داشته باشید.
17 – در مورد عملیات روانی ( شایعه ، شکنجه سفید ، تبلیغات سیاه ، ترفندهای بازجویی ، مراقبتهای امنیتی و مبارزه نرم ) مطالعلت بیشتری داشته باشید.
18 – از دوستی با بازجو و نیروهای اطلاعاتی امنیتی خوش اخلاق ( بازجو و پلیس خوب ) و همچنین از اعتماد به وعده آنان شدیدا پرهیز کنید.
19 – انتظار اخلاقی از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی درست نیست چون کارهای آنان بر اساس عملیات روانی است. به عنوان مثال احتمال جعلی بودن مدارک و برگه های احضار ، بازداشت ، جلب وجود دارد و حتی ممکن است سند اصلی ادارات مختلف جعل شده باشد.
20 – در تفتیش منزل ، دفترچه تلفن ، کتابها ، یادداشت شخصی ، هارد کامپیوتر ، فلاش مموری ، اسناد ملکیت رسمی ، مدارک تحصیلی و سایر مدارک اصلی وسایلی هستند که ماموران معمولا آنها را با خود می برند.
در صورت ضرورت میتوانم مراحل مختلف و چگونگی ترور شخصیت و پخش شایعه در مدارس ، اموزش و پرورش ،حراست ، میان معلمان و دانش آموزان ، اولیای دانش آموز ، عوامل مدارس و ادارات را بر اساس تجربه شخصی که با نهایت دقت رصد کرده ام را با کمال میل به اطلاع همکاران ارجمند برسانم .

مرداد ماه نود و چهار