Skip to main content

با درود به اقای اذرگون

با درود به اقای اذرگون
Anonymous

با درود به اقای اذرگون . حقیقت این است که سیر تاریخ جریان چپ و پایان ان و مدافعان ان مانند حزب توده و شرکای فدائی و فرقه پیشه وری و قاضی محمد سرانجام به این جا کشیده میشد. چپ در کشور ما هدفی جز سرنگونی و بهم ریختن کشورو اشوب و بلوا و محاصره قدرت مرکزی و و تجزیه و براه انداختن جنگ داخلی هدفی دیگر را دنبال نکرده است. چپ همواره مخالف و دشمن مبازرات پارلمانی و نماینده گان ان است . چپ در ایران در یک فرصت تاریخی بجای دفاع از ازادی بیان و انتخابات ازاد که همواره خاست مردم ایران ن بود و هست به دفاع از ارتجاع سیاه رفت و زمینه را برای گشتار های وحشتناک سال 67 همواره کرد. حزب توده با داشتن امکانات و کادرهای توانا در همه زمینها میتوانست سدی محکم د ربرابر ارتجاع سیاه باشد ولی میدانیم که بسیار ی از مخالفان نظام از مجاهد 13 ساله تا

مخالف 90 ساله همه بوسیله حزب توده و فدائیان ( بنابراسناد و شاهدان هنوز زنده ) شناسائی و و به نظام معرفی و یا لو داده شدند. درست این مبیود که حزب با توجه به تجربه 28 امرداد هدفی جز فریاد ازادی انتخابات و مطبوعات نمیزد.
هدف از انقلاب فقط ازادی بیان بود ونه دشمنی با غرب و نه گروکاگیری و نه اجرا قوانین شرعی ونه ایجاد کشور کومونیستی . همه این ها را حزب توده بخوبی میدانست و درک میکرد اما هدف حزب تسخیر همه قدرت از طریق کودتا بود. حزب توده به اندازه همان اخوند ها در جنایت علیه مردم ایران سهیم است چرا که حزب توده اگاهانه قدم در راه بی برگشت گذاشت و مردم ایران را به دم تیغ اخوند برد. حزب توده چند ی دیگر 75 سالگی عمر ننگین و اسفبار خود را جشن میگیرد. در این 75 سا ل حزب نتوانست 75 مخالف را متحد کند و بر عکس همه کادر های فداکار و میهن دوست را به گشتن داد.. شعار مرگ برشاه و در بار و امپریالیسم و نابودی سرمایه دار همه هستی حزب طراز نوین را تشکیل میدهد. حزب توده و جریانات دینی امتخان تبهکار ی خود را داه اند و انچه مردم ایران به ان نیاز دارند مردان و زنان شجاعی است که حرفی و دغدغه ای جز ایران و ازادی در سر ندارند.اینکه ادعا میشود حز ب شناختی از ارتجاع سایه نداشت دروغی بیش نیست و دلیل ان هم کتاب تاریخی اقای احسان طبری بنام برخی بررسیهای تاریخی است. این کتاب در زمره اثار گرانبهای تاریخ ادب پارسی است. این کتاب بینظیر گنجینه ای ا ز تفکر و تامل و شناخت تاریخ فکر ی مردمان ایران زمین است . جای تعجب دارد که نویسنده این کتاب همه دانش و تجربه و عقل و هوش و ارمانهای خود را قربانی ارتجاع سیاه کرد و فاجعه این جاست.