Skip to main content

با سلام جهت اطلاع دوست ودشمن

با سلام جهت اطلاع دوست ودشمن
Anonymous

با سلام جهت اطلاع دوست ودشمن :

مورات کاراییلان : تورکیه ما را نیست و نابود خواهد کرد
گوناز تی وی : بازوی راست رهبر پ ک ک از هراس وی سخن گفت به گزارش گوناز تی وی فردی که دست راست مورات کاراییلان رهبر پ ک ک نامیده می شد هفته ی پیش تسلیم شده است وی ادعا کرده که کاراییلان گفته است دولت تورکیه اینبار بسیار مصمم است و ما را نیست و نابود خواهد کرد
وی که یکی از رهبران بلندپایه ی گروه تروریستی پ ک ک و فرد بسیار نزدیک به کاراییلان برای سالهای بسیار طولانی بود گفته است :
کاراییلان بعد از دور جدید حملات ارتش تورکیه گفت که جمهوری تورکیه اینبار بسیار مصمم هست و ما نیست و نابود خواهیم شد اینطور نمی توانیم ادامه دهیم و دوام بیاوریم. از اعتراف این مطلب خجالت نمی کشم آنکه باید خجالت بکشد و شرمگین باشد شماها هستید. ما برای شما هر امکانی را فراهم ساختیم در مقابل بدل هایی که دادیم حمایت قدرتهای خارجی را نیز کسب کردیم تا شما براحتی گروه را مدیریت کنید. در این زمانی که مهماتمان هم نابود شده است مثل نخود مرمی شلیک می کنید نباید اینکار را بکنید باید اول روی هدف کاملا متمرکز باشید. تازه واردهایی که به گروه پیوستند اکثرا یا کشته شدند و یا فرار کردند دیگر به هیچ کسی ترحم نخواهم کرد ضایعاتی که دادیم بسیار زیاد است یک راه چاره پیدا کنید خیلی از خانواده ها فکر می کنند که فرزندانشان در کمپ ها هستند درحالیکه نمی دانیم اجسادشان دقیقا در کجاست.
وی در مورد خشونت طلبی های افراد پ ک ک از زبان کاراییلان گفت :
از این به بعد همه ی شاخه هایمان باید تحت لوای یک نام در آیند و باید تظاهر کنیم که "مقاومت غیر نظامی" انجام می دهیم. این کارهایی که انجام شد مردممان را ترساند. به آمبولانسها حمله کردید به بیمارستانها یورش بردید به سقف خانه ی مردم آر پی جی انداختید کودک خردسال را کشتید و در فریزر یخچال گزاردید. حال فکر می کنید که کسی باور می کند که ادعا کنیم این کارها را نیروهای ما نه که دولت تورکیه انجام داد؟ دیگر در 20 سال گذشته زندگی نمی کنیم ماهیت همه چیز به سرعت روشن و رسانه ای می شود. دیگر باید از شاخه ی نظامی پ ک ک به عنوان شاخه ای مستقل نام ببریم. کادر رهبریمان یک به یک از دست می رود.