Skip to main content

با سلام آقای یا خانم شکارچی

با سلام آقای یا خانم شکارچی
Anonymous

با سلام آقای یا خانم شکارچی گرگ مینویسد :
راسیسم آذری فاشیست ،سوراخ دعا را گم کرده و بدلیل خصوصیات مازوخیستی اش ، در جهان مجازی یک دشمن غیرواقعی بنام فارس برای خود درست کرده تا آدرس غلط بدهد و مردم را منحرف کند و بجای مبارزه با دولت حاکم ، کینه به فارس و کرد و ارمنی را میان قوم آذری رواج دهد . اینها بدین دلیل ستون پنجم دشمن در میان اپوزیزیون هستند .

1. راسیسم آذری فاشیسم : اولا" تا حدودی درست است زیرا آنهائی که معتقدند ترک در ایران وجود ندارد و آذری هستند و آن تعداد از ترکها که به این مطلب معتقد شده و اقدام میکنند به درستی که اصلاح گفته فوق (نوکر راسیسم فارسی فاشیسم ) هستند
2.یعنی شما معتقدید که راسیسم فارسی فاشیسم مبتلا به بیماری مازوخیسم هم میباشد .
3. شعار دروغین زبان مادری و هویت، فقط در مخالفت با تمامیت ارضی ایران مقدس است .از شما دو سوال دارم آیا زبانی به نام ترکی در جغرافیایی به نام ایران وجود دارد یا نه؟ و آیا در زمان رضا و محمدرضا شاهتان کلیه زبانهی موجود در جغرافیای بنام ایران در قانون اساسی ممنوع بود یا نه ؟
4.یک دشمن غیر واقعی بنام فارس برای خود درست کرده .......... آیا اگر پادشاهان ترک زبان فارسی را ممنوع اعلام میکردند دشمن شما بودند یا خیر هر چند که در اعتلای زبان فارسی نقش پادشاهان ترک بعلت مهم نبودن زبان برای ایشان بسیار برجسته میباشد وهمه اقرار بدان دارند .
5. بقیه مطالب باشد .