Skip to main content

خانم ترابی گرامی . انقلاب

خانم ترابی گرامی . انقلاب
Anonymous

خانم ترابی گرامی . انقلاب اکتبر فاجعه ای برای مردم جهان و بویژه مردم ایرن بود. در صد سال گذشته تحت تاثیر اموزشهای انقلاب اکتبر و مروجان ان لنین و استالین و حزب توده و جریانات چپ کشور ما از قافله تمدن و ازادی عقب ماند . رهبران کرد و سازمانهای مزبور در حقیقت پادوی سیاست خارجی دولت شوروی بودند و هر گز در مبارزات پارلمانی و ازادی خواهی در ایران شرکت نداشتند. گناه نه از مردم پارس زبان است و نه از دولتهای وقت بلکه خود چپ و چپ روی عامل همه گشتار ها و نابسامانی ها است. شما هم اگر بجای دولت مرکزی بودید در برابر گشتن سرباز و ژاندارم و پاسبان سکوت نمیکردید. ایا شما اماری دارید چند هزار پیشمرگه و یا نظامی ایرانی برای چه هدفی گشته شده اند ؟جریان تجزیه طلبانه کرد و یا ترک و عرب جریاناتی ساخته دولت سابق شوروی و کنون غرب هستند و در خدمت ترورسیم

جهانی میباشند. در ایران سالهای 40 میلادی که کشور اشغال شده درست کردن کشور ی در اذربایجان و یا کردستان چه معنی میدهد ؟ هنوز جریانات چپ مانند حزب توده و یا فدائیان از این رویداد شرم اور دفاع میکنند. جریان چپ اساسن جریانی ضد ملی است چه اذری باشد و یا چه کورد و بلوچ .جریان چپ جریانی فاشیستی است که جز رهبر ی طبقه کار گر هر نیروئی را منفجر میکند. ما شاهد هستیم که همین حزب توده گروه قاسملو را بخشی از سازمان سیاه در روزنامه مردم معرفی کرد.
ازادی انتخابات و دمکراسی وشرکت در قدرت اجرائی تنها راه حل ممکن است . شاید روزی کشور ی بنام کردستان بوجود اید ولی نه از گذر یک جنگ داخلی که تا کنون پیروز ی نداشته است. شاد گام باشید.