Skip to main content

در جواب شیروخورشید اینها مهره

در جواب شیروخورشید اینها مهره
Anonymous

در جواب شیروخورشید اینها مهره فارسها در اذربایجان هستند...هرچی جنایتکار در اذربایجان دیدیم یا فارس بوده یا دست پرورده فرهنگ و حکومت فارسی ...خودتون مقایسه کنید..توی جمهوری اذرباجان خبری از این همه تجاوز و جنایت نیست ...حالا سری به مطبوعات فارسستان بزنید!!!!انسان حیرت میکنه...به مهاجرت فارسها و کرودها به تبریز و ارومیه متاسفانه جنایات در این شهرها زیاد شده...خودم شاهد بودم که 4 کورد رو به اتهام تجاوز و ادم دربایی 20 دختر معصوم دستگیر کردند!!!

جالب اینجاست فارسها سعی دارند با نشان دادن چهره ترکها خودشون رو به دنیا زیبا رو نشون بدن ...از محمد گلزار تبریزی بگیر تا بسیاری دیگر!!! در کمال پررویی دختران زیبا رو تهران رو فارس معرفی میکنند در حالی که اگر سر به شیراز و اصفحان بزنید و بوشهر که فارسها خالص زندگی میکنند از فرط زشتی و سیه چردگی حالتون به هم میخوره!!!
کلا فارسستان افغانستان و پاکستان یا همون پارسستان یکیند ...همه غرق در ... ...و در زشتی زشترین و بد نژادترین و جنایتکارترین ملت دنیا ...به پاکستان برگدید ای هندی زاده ها!!!
ای شیروخورشید ... به چهره سیاه سوخته خودت در اینه نظری افکن وخجالت بکش ... چشم دیدن بهشت جمهوری اذربایجان رو نداری که در منطقه ای که فارسها به ... همه فارسها در ظاهر خودشون دوستار اذریها نشون میدن و در باطن دوست ندارن یک اذری زنده بمومنه!!! چهره زیبای اذری وکشورهای ابادشون باعث حسادت فارسهات..همه فارسها به دنیال ازدواج با اذریها برای اصلاح نژاد هستند...ای اذری بیدار و قدر خود دان ...