Skip to main content

من به شما برای این پرده

من به شما برای این پرده
Anonymous

من به شما برای این پرده درانی خرافی نیز درود میفرستم. در حقیقت شیطان واقعی خود همین محمد پسر عبد الله است که عامل بی سرو سامانی جهان عرب و جنگهای کنونی در ایران و کشور های همسایه است. این شیطان خفته در درون جامعه ایران بدون کمک جریان چپ هر گز بیدار نمیشد . شعار های ضد ملی حزب توده مانند مرگ بر شاه و غرب میدان را برای بی وطن های اهل تشیع انچنان باز کرد که خود چپ نیز در محاق ارتجاع سیاه افتاد. این شیعیان مرده پرست بجای خدمت به زادگاه خود و ساختن امکانات رفاهی برای همنوعان خود بیش از 1400 سال است که پول مردم را به دامان ارتجاع سیاه میریزند و شیوخ عرب به ریش مردم اسلام زده میخندند. اسلام ریشه میهن پرستی و انسان دوستی را از مردم ایران گرفته است. شاید یک انقلاب جنسی بتواند از بار خرافات کم کند و و راهیان ان سنگ سیاه عشق

بازی با حوریان بهشتی را در ان دنیا فراموش کنند چرا که جز دروغ چیزی نصیبشان نخواهد شد. بدون شک ارزوی رسیدن به حوری بهشتی و و در حوض کوثر غلتیدن و بدور از رنج جهان یکی از عوامل اساسی تحریک مسلمان بریا رفتن به مکه است.
چندی پیش پلیس کابل مرد جوانی را که قصد بمب گذاری داشت دستگیر کرد و دربازجوئی بدنی روشن شد که الت تناسلی وی در محوظه اهنی قرار گرفته شده است .پلیس کابل علت را جویا میشود و مرد مسلمان میگوید علت محافظت از الت تناسلی در محوفظه اهنی برای این است که پس از انفجار بمب الت تناسلی اسیبی نبیند چرا که بعد از شهادت و رفتن فوری به بهشت به ان الت برای جماع با حوریان بهشتی نیاز دارد. این اسلام ناب محمدی است.