Skip to main content

با سلام پانهای بی انصاف در

با سلام پانهای بی انصاف در
Anonymous

با سلام پانهای بی انصاف در این سایت وجاهای دیگر از تفکر درست برخوردار نیستند و با یک اشاره غلط افکار را بر روی مسئله انحرافی استقامت میدهند البته در بعضی موارد و این دشمنان بشریت یعنی داشناکها اینگونه اظهار نظر و تحریک میکنند:

توهین بی شرمانه ی یک ارمنی به آوارگان سوری ، کردها ، عرب ها و تورکها
Cümə Axşamı, 30.09.2015 04:05
گوناز تی وی : سخنگوی گروه دوستی مسیحیان با علویان ، مسلمانان را "پا برهنه" خواند
به گزارش گوناز تی وی سخنگو و از موسسان گروه دوستی مسحی-علوی شاخه ی حزب دموکرات-مسیحی آلمان ، خانم مدلن وارتیان ارمنی تبار به هر کس جز ارامنه در خاورمیانه توهین کرد
وی همچنین فعالان حقوق بشر ، دموکرات ها و لیبرالهایی که برای آوارگان مسلمان سوری و عراقی و ایرانی آغوش خود را بازکرده اند را "سگهای خودفروش اروپا" خواند.
مدلن وارتیان که همچنین معاون شورای مرکزی ارامنه ی آلمان است ، تورکها ، عرب ها و کردها را تحقیر کرد و آنان را گناهکار دانست.
جمیله یوسف نماینده ی پارلمان از حزب دموکرات مسیحی در واکنش به این سخنان نفرت انگیز خانم وارتیان گفت :
این سخنان به هیچ وجه قابل قبول نیستند. این سخنان وارتیان مرا شگفت زده و شوکه کرده است. این سخنان بر علیه گروههایی مردمی و مملو از نفرت و انزجار است و قابل قبول نمی باشد. ما این موضوع را پیگیری می کنیم.
گفتنیست سخنان وارتیان در حالی بزبان رانده می شود که ارمنستان برای سه دهه است که بیش از 20 در صد از خاک آزربایجان را در اشغال خود دارد و موجب آوارگی بیش از یک میلیون آزربایجانی شده فجایعی مانند نسل کشی خوجالی را مرتکب شده اند. از سوی دیگر بر اساس آمار رسمی 40 هزار و بر اساس آمار غیر رسمی 200 هزار ارمنی شهروند ارمنستان از فرط گرسنگی برای کار و امرار معاش به تورکیه پناه آورده و در این کشور زندگی می کنند.