Skip to main content

با سلام پانهای گوناگون

با سلام پانهای گوناگون
Anonymous

با سلام پانهای گوناگون بیاموزید که انسان دوستی واقدام عملی در جهت دفاع از آنها (مظلومین و حق پایمال شدگان)برای انسانهای آزاده و با وجدان به چه بهائی تمام میشود :



36 ماه حبس برای بازداشت‌‌‌شدگان روز نوزدهم تیرماه در تبریز
Cümə Axşamı, 30.09.2015 04:27
گوناز تی وی: دادگاه تبریز سه تن از بازداشت‌‌شدگان در راهپیمایی روز نوزدهم تیر در این شهر را در مجموع به 36 ماه حبس محکوم کرده است.
به گزارش گوناز تی وی به نقل از گاماج، دادگاه تبریز سه تن از فعالین ملی-مدنی آزربایجان جنوبی به اسامی "رسول رضوی"، "سئویندیک لطفی" و "حسین رخشانی" را در مجموع به 36 ماه حبس محکوم کرد.
هر کدام از این فعالین به شش ماه حبس تعلیقی و شش ماه حبس تعزیری و در مجموع به یک سال حبس محکوم گشته‌اند.
رسول رضوی، سئویندیک لطفی و حسین رخشانی در راهپیمایی روز نوزدهم تیر در شهر تبریز از سوی ماموران امنیتی-اطلاعاتی دولت ایران بازداشت شده بودند.
لازم به ذکر است که روز جمعه نوزدهم تیرماه(معروف به روز قدس)، فعالان ملی-مدنی در شهر تبریز با در دست داشتن پلاکارد و پارچه نوشته‌هایی در خلال تظاهرات حمایت خود را از مسلمان تورک اویغور نشان داده و فشارهای دولت چین بر علیه مسلمانان را محکوم کرده بودند.
گفتنی است که در روز نوزده تیرماه و در اعتراضات مشابهی در شهر اهر نیز دو تن از فعالین ملی-مدنی آزربایجان‌جنوبی به اسامی "ابراهیم نوری" و "میلاد عظیمی" از سوی ماموران امنیتی-اطلاعاتی ایران بازداشت شدند.