Skip to main content

با سلام به همه تمرین دموکراسی

با سلام به همه تمرین دموکراسی
Anonymous

با سلام به همه تمرین دموکراسی کردن یعنی تحمل همدیگر اگر آقا جمال و هم عقیده هایش نمی توانند این دموکراسی را تحمل کنند در آینده جایگاه اینان در کجاست ؟؟!!
جمال محترم من وتو یا ماها و شماها همگی قربانیان فاشیسم تاج و عمامه هستیم ولی در این میانه چرا باز هم به آن عقاید تاریخ مصرف گذشته چسبیده ودست بردار نیستیم مثلا" همه میدانیم که :
1 . در جغرافی موسوم به ایران ترک و عرب و ............. زندگی میکنند انکار اینها در قرن 21 توجیه علمی ندارد و دلیل عقب ماندگی وبیماری راسیستی میباشد تبلیغات پانفارسیسم.

2 . چشم دوختن به سرزمین دیگران یکی از علائم عقده های نهفته و توسعه طلبی در قرن 21 معادل نهایت قبیله گرائی میباشد که این کار را عملا" پ ک ک تروریست در آزربایجان غربی انجام میدهد نامش پان کردیسم است
3 . در خوجالی صدها بیگناه توسط داشناک ارمنی دیغاسی سر بریده و شکم زن حامله را پاره کرده و فرزند جگر پاره اش را بیرون آورده و سر میبرند و تو ساکت هستی نام این پان ارمنیسم میباشد با همکاری پان روسیسم و پان فارسیسم
4 . اگر این مطالب نوشته شود ما متهم به تنفر پراکنی میشویم اگر نوشته نشود بچه های خوب آذری نوکر پانفارسیسم خواهیم شد حقیقت گفتنی است لذا جمال و امثال جمال تو کار خود کن من هم کار خود و قضاوت بر عهده ملتهاست والسلام شوود تمام.