Skip to main content

در روز اخیر باز هم شخص معلوم

در روز اخیر باز هم شخص معلوم
Anonymous

در روز اخیر باز هم شخص معلوم الحالی دوباره کامنتی نوشته بود که گوناز تی وی اخبار دروغ پخش میکند ودر باره ملتهای فارس و کرد و ارمنی نفرت پراکنی مکند.
شخصی که چنین ادعا را میکند باید , برای نمونه یک مورد از انتشار اخبار کاذب و یک مورد از نفرت پراکنی گوناز, چه نوشتاری و چه لفظی , در مورد ملتهای فارس و کرد و ارمنی, منتشر کند. گوناز تی وی هر گز بر باره ملتهای نامبرده نفرت پراکنی نکرده است. البته لازم به توضیح است که گوناز تی وی همیشه از حقوق سیاسی و مدنی و ارضی آذربایجانی ها دفاع میکند و برای همین هم برپا شده است. بلی , گوناز تی وی نه بطور عموم بلکه مشخصا

ارمنی های داشناک را محکوم کرده است که یک چهارم خاک آذربایجان را اشغال کرده و باعث آوارگی یک میلیون آذربایجانی شده که هنوزهنم در چادر ها زندگی میکنند. گوناز تی وی سیاست و اعمال نه خلق فارس را بطور عام محکوم میکند , بلکه آن دسته از الیته فارس را که از قدرت و از ابزار دولت ایران سوء استفاده کرده و به خلقهای غیر فارس درایران زور میگویند ؛ ظلم میکنند و یک سیاست راسیستی تمام عیار در ایران اعمال میکنند. گوناز تی وی در حق خلق کرد بطور عام هیچ موقع بد . بیراه نگفته و نفرت پراکنی هم نکرده و اخبار دروغ هم انتشار نداده است بلکه اعمال آن دسته از کرد ها راکه با دسیسه ها و با فرمان دولتهای دیگر در منطقه با ترور و با قاچاق مواد مخدر مشغول هستند و درهوا و هوس تشکیل کردستان بزرگ در سرزمینهای ترکهای آذربایجان هستند, محکوم میکند. باز هم مینویسم کسانیکه ادعا میکنند که گوناز اخبار دروغ و نفرت افکنانه پخش میکند, برای نمونه یکی از این نوع اخبار را در این جا درج کند.