Skip to main content

با سلام واین هم بی قانونی

با سلام واین هم بی قانونی
Anonymous

با سلام واین هم بی قانونی علنی وافسار گسیخته یک کشور دیکتاتوریتشکیل یافته از اتحادنا میمون بنام پان فارسیسم و پان شیعیسم جرم این خانم آزاده تلفن کردن به گوناز و ابراز عقیده میباشد:

تهدید "خانم توران" و فرزندش توسط اداره ی اطلاعات
Bazar, 03.10.2015 13:05
گوناز تی وی : اداره ی اطلاعات فعالان تورک را تحت فشار قرار می دهد
به گزارش گوناز تی وی بنا به اخبار واصله از آزربایجان جنوبی خانم خدیجه هژیر ملقب به "توران" و فرزندش توسط اداره ی اطلاعات تحت فشار روحی و روانی قرار گرفته اند.
اداره ی اطلاعات با فرزند خانم توران تماس گرفته و شماره ی تلفن والده ی ایشان را می خواهند اما پسر خانم خدیجه هژیر با این درخواست ماموران اطلاعات مخالفت می کند.
با مواجه شدن اعتراض فرزند توران خانم ، ماموران اطلاعات از ایشان می خواهند تا به خانم توران بگویند که روز بعد در تهران در آدرس ... "واحد پیگیری " برای توضیح در باره بعضی مسائل مراجعه کند .
بعد از مراجعه نکردن فعال مدنی آذربایجان مشهور به " توران خانم " به این خواسته غیر قانونی مامورین اطلاعات به آدرس داده شده ، آنها با دختران توران خانم تماس گرفته و با تهدید خواستار مراجعه توران خانم به محل یاد شده می شوند و میگویند ما آدرس محل کارتان را هم میدانیم و در صورت عدم مراجعه مادرتان برایشان گران تمام خواهد شد.
توران خانم که در کنار فرزندانش بوده با تماس گیرنده صحبت کرده و کار آنها را غیر قانونی می داند و میگوید : اگر مرا احضار می کنید با حکم قضایی بخواهید نه با تهدیدات تلفنی .
بدنبال این مسئله ، خانواده توران خانم تحت فشار روحی - روانی قرار گرفته و احتمال میدهند مادرشان بدون حکم قضایی و غیر قانونی بازداشت شود !