Skip to main content

واقعا گریه آور و مسخره است که

واقعا گریه آور و مسخره است که
Anonymous

واقعا گریه آور و مسخره است که یکی حالا بیاید بگوید " من شخصا با ساخت مسجد مخالفتی ندارم". زمانی که چپ و روشنفکر ما چنین فکر کند چه انتظاری باید از توده نادان و جاهل مذهب زده داشته باشیم. امروز بخشی از روشنفکران متوجه شده اند که مسجد آمزشگاه بزرگی برای مسلمانان میباشد. لطفا به نوشته ها و اظهارات آخوندها بکنید که چه جیزی در باره نقش و اهمیت مسجد میگویند. مسجد مرکز فاسد است. مسجد مرکز تروریسم و جهالت بشر است. مسجد....

واقعا عیب و حتی شرم آور است که ما بعد از صدها سال جنایات بی شمار مسلمانان که مرکز تجمع شان، مرکز تبلیغاتشان، مرکز سازماندهی شان و مرکز فریب مردم مسجد است بگوییم من با ساخت مسجد مخالفتی ندارم . این یعنی چه؟ یعنی من موافق ساخت مسجد هستم. یا در نهایت در ساخت مسجد بی تفاوت هستم.
اسلام دین سیاسی است و برای حاکمیت سیاسی مبارزه میکند. مسلمانان برای اسلامیزه کردن اروپا و امریکا و تسلط بر غرب و کل جهان تبلیغات میکنند و مسجد میسازند تا کشورهای غربی را هم مثل ایران و سومالی و افغانستان بکنند. وظیفه یک انسان آگاه و پیشرو این نیست که اجازه به فاشیستها و جنایتکاران اسلامی بدهد که هر چه دلشان میخواهد بکنند. اروپا باید سد محکمی در برابر مسلمانان ایجاد کند. اروپا ، امریکا و استرالیا باید جلو اسلامیزه شدن را بگیرد. سوسیالیستها و کمونیستها باید در مبارزه با اسلام نقش فعال داشته باشند. به نظر من ساخت مسجد نه تنها در قلب اروپا بلکه حتی در محلات شهرها و روستاها هم باید ممنوع شود. تعطیلی و ویرانی مساجد باید یکی از مطالبات برنامه احزاب سیاسی باشد.