Skip to main content

سالام اینبار نوبت بارزانی بعد

سالام اینبار نوبت بارزانی بعد
Anonymous

سالام اینبار نوبت بارزانی بعد از بشار اسد رسیده دیکتاتور ها اینچنین هستند :

پس از بشار اسد، مسعود بارزانی نیز از روسیه درخواست کمک نظامی کرد
Bazar Ertəsi, 04.10.2015 04:45
گوناز تی وی: پس از درخواست بشار اسد از روسیه جهت کمک نظامی به کشورش و حضور نظامیان روسیه در این کشور، رئیس اقلیم کردستان عراق نیز خواهان کمک روسیه به پیشمرگه های این منطقه شد.
به گزارش گوناز تی وی، مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به طور رسمی برای آنچه که برای مبارزه با گروه داعش نامیده، از روسیه درخواست کمک نظامی کرده است.
وی از ائتلاف جهانی به رهبری ایالات متحده آمریکا علیه گروه تروریستی داعش ابراز خرسندی کرده و از روسیه برای پیشمرگه های اقلیم کردستان عراق درخواست کمک نظامی کرده است.
بارزانی از ایجاد ائتلاف جهانی برای نابودی داعش قدردانی کرده و افزوده که اگر بین این ائتلاف و دولت روسیه علیه داعش همکاری مشترکی برقرار شود، نتایج بهتری به دست خواهد آمد.
وی از اقلیم کردستان بعنوان یکی از متحدان ایالات متحده آمریکا برای مبارزه با داعش یاد کرده و افزوده که از تمامی کشورها و طرفهایی که به پیشمرگه های اقلیم جهت آنچه که مبارزه با گروه داعش مینامد تشکر می کینم و در همین چهارچوب از کمک های نظامی روسیه نیز با ممنونیت استقبال خواهیم کرد و اگر روسیه به پیشمرگه های اقلیم کردستان عراق کمک کند خوشحال خواهیم شد.
مسعود بارزانی با نادیده گرفتن ائتلاف جهانی به رهبری آمریکا برای مبارزه با داعش، ادعا کرده است که پیشمرگه های اقلیم بزرگترین نیرو جهت مقابله با داعش است و تا کنون پیروزی هایی بزرگی به دست آورده است.
درحالیکه پس از آغاز عملیات هوایی روسیه در سوریه، هفت کشور تورکیه، ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، فرانسه، قطر و عربستان سعودی بیانیه ای مشترک بر علیه روسیه منتشر کردند، مسعود بارزانی بر خلاف آنها حملات روسیه در سوریه را حمایت کرده است.
روسیه ادعا کرده است مواضع داعش را مورد هدف قرار می دهد اما مخالفان سوری اعلام کردند که در نقاطی که روسیه آنجا را بمباران کرده گروه تروریستی داعش وجود ندارد بلکه مخالفان حکومت اسد در این مناطق مسقتر هستند.